Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

04-10-2008 om 19:18

Waar koop ik leuke sloffen

Ik vind de meeste sloffen zo suf, maar mijn voeten beginnen toch wel koud te worden.

Dus bij welke winkel kan ik leuke stijlvolle sloffen vinden? Of bestaan die gewoonweg niet

groetjes
Kiki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat zoek je dan?

Wat vind jij dan 'stijlvolle' sloffen? Moet er een hak onder ofzo? Ha, ha. Ik heb gewoon van die spaanse sloffen die je overal kunt kopen. Zien er inderdaad niet uit, maar zijn lekker warm en zitten prima.

Gevonden!

Nou ik heb ze gevonden hoor: op de site www.esprit.nl. Rechtsboven bij 'artikel' pantoffel invoeren en dan onderaan de site zie je 'Mooie ballerinahuisschoenen van zachte teddy met strikje' à EUR 19,95.
Als dat niet stijlvol is!

Kiki

Kiki

04-10-2008 om 20:57

Hahaha

mmm dat is het toch niet helemaal.
Ik weet niet precies wat ik zoek. Ik loop al jaren met Spaanse muiltjes, maar ik wilde gewoon een keer iets heel moois

amk

amk

04-10-2008 om 21:41

Schoenen zijn mooi, sloffen sloffig en praktisch

daar zit echt een groot verschil in.
Een slof hoeft niet mooi te zijn, alleen lekker warm en makkelijk aan te trekken en de juiste maat natuurlijk. En dat laatste is bij die spaanse toch wel eens lastig. Waarom heb ik standaard maat 43?
Zelf heb ik hoge spaanse, maar ben bijna letterlijk door de zool heen, kan ze alleen nergens vinden. Triple kan je voor mij ook even zoeken?
Ze zijn wnkel hoog met een bont-randje.

Groet,
Angela

Sloffen

sloffen en stijlvol ,dat gaat volgens mij niet samen,en dat hoeft ook niet

Oei ,lelijk

ik heb even op de site gekeken,en ik vind de sloffen daar echt lelijk,maar zoals ik al zei;sloffen en mooi dat gaat niet samen.

*Sophie*

*Sophie*

05-10-2008 om 01:06

Hier keuze te over:

http://www.dolcis.nl/Shop/Category.aspx?Catalog=Dolcis&Category=05/0502

Je kunt alles ook nog apart aanklikken voor meer info en foto's. En dan natuurlijk bestellen! ;- )
Veel plezier met zoeken! Als je hier nog niks tussen vindt, dan zal het wel niet bestaan, hahaha!

groetjes, Sophie.

Kiki

Kiki

05-10-2008 om 10:18

Dank jullie wel!

Helaas ook hier niets wat ik echt leuk vind. Maar ja, ik denk dat Sus-anne gelijk heeft. Sloffen en mooi gaan gewoon niet samen.

Ik heb dus maar sloffen besteld die ik niet zo heel erg lelijk vind
Ik had trouwens heel mooie gezien, maar die waren 150 euro.
Dat vond ik toch wat overdreven voor sloffen. hahaha

groetjes
Kiki

Biene M.

Biene M.

05-10-2008 om 11:00

Mooie sloffen

Marokkaanse sloffen vind ik mooi! Even inlopen en dan zitten ze nog heel lekker ook. Als je er niet te ver vandaan woont, kun je in het weekend misschien eens in Beverwijk gaan kijken.

Linus

Linus

05-10-2008 om 20:10

Anders maar wel mooi

Die spaanse sloffen ben ik al een paar jaar beu, altijd hetzelfde,pff. Onlangs bestelde ik een paar 'lounge slippers', lekker warm en nergens anders gezien.
http://www.bigupwhoost.eu/cobaltloungeslippers.html
Wel niet zoveel keuze...

Sini

je hebt gelijk,grappig en apart zijn ze zeker,en ze zullen ongetwijfeld comfortabel zijn,en dat is ook de bedoeling van sloffen

Kiki

geen 150 euro over voor een paar mooie sloffen? dat gaat ook niet als je net de esprit site hebt leeggekocht

Asa Torell

Asa Torell

05-10-2008 om 21:21

Hoera

net vanavond ontdekt dat de zolen van mijn sloffen aan het afbrokkelen zijn, zowiezo al niet handig maar met allesetende dreumes in huis (lekker stukje zool, mmm) al helemaal niet. Ben dus blij met dit draadje! Zelf vind ik het trouwens wel heel belangrijk dat mijn sloffen esthetisch in orde zijn, dwz. op mijn schoenen lijken en bij mijn kleren passen. Die spaanse vind ik bijvoorbeeld alweer te lomp.

Faith

Faith

05-10-2008 om 21:58

Hema

Ik heb net een paar lekkere sloffen gekocht bij de Hema, niet heel bijzonder maar echt prettig en warm! Faith

Asa Torell

Asa Torell

05-10-2008 om 22:27

Toch niet zo blij na bekijken van de links

tot nu toe alleen maar dezelfde sloffen gezien die ik in de winkel ook nooit koop... ik snap niet waarom niemand anders dan ik zoekt naar sloffen die net zo goed moeten staan bij je outfit als je schoenen. Tenslotte loop ik er een groot deel van de dag in, en dan zie ik er graag zo uit als ik s ochtends bedacht heb dat het moest zijn. In plaats van: leuke rok, maar jammer van die sloffen.
En dat waar mijn eisen bijzonder basic zijn, gewoon zwarte ballerina's zou al goed genoeg zijn. Maar nee, t is of wollig, of knalroze (danwel knalblauw ), of geruit, of klomp-achtig, echt ik snap het niet.

Linus

Linus

05-10-2008 om 23:03

Asa

Zwarte ballerina's die vind je toch overal?
Ik vond net de sloffen uit mijn linkje heel basic, sommigen zijn wel wat extravaganter maar de witte http://www.bigupwhoost.eu/whiteloungeslippers.html en blauwe zijn toch basic. Oh en heb jij deze al ergens in de winkel gezien?

mijk

mijk

06-10-2008 om 09:11

Etsy

Voor dit soort dingen kijk ik altijd op etsy.. Ik vond bijvoorbeeld deze:
http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=cat3_gallery_9&listing_id=15315364

Asa Torell

Asa Torell

06-10-2008 om 21:36

Linus

Ja, die sloffen zijn wel basic maar niet zwart en ook vrij groot vergeleken met een gewone schoen. Ze zijn wel heel leuk trouwens (zoooo'n mooie kleur dat kobaltblauw! Voor een jasje of jurk ofzo), maar ja ik ben dus pietluttig, ik wil juist dat ze niet zo opvallen.
Maar ik denk dat ik gewoon eens 20 paar ballerina's ga kopen, nu dat ze inderdaad in de mode zijn. Heb dit probleem al 10 jaar en in die tijd waren ze niet altijd te vinden.

Linus

Linus

07-10-2008 om 23:19

:o)

Toch grappig hoe smaken verschillen!
Ik zou nooit geen ballerina's aan doen als slof, vind dat ietwat te open.
He en de sloffen vallen niet zo groot uit hoor, het is meer zoals een soort 'kous'. Ga morgen eens een foto nemen en zal dan hier een linkje plaatsen ...

Wat ik echt spuuglelijk vind zijn zo van die omasloffen. Van die bruine instappers bijvoorbeeld, gruwel

Dineke69

Dineke69

08-10-2008 om 17:10

Goeie ouwe blenzo's

Bij Van Haren koop je voor 10,00 al een paar niet zo oubollige blenzo's.
Voordeel vind ik dat je er niet op loopt te "sloffen"
Ze zijn minder lomp dan de spaanse sloffen dus, vind ik dan.
En gewoon in strak zwart model, onopvallend. Als ik niet oppas houd ik ze nog een keer aan als ik de kinderen van school ga halen

Dit?

http://www.rubybrown.nl/assets/home.htm

daar staan wel wat leuke slofjes bij!?

Rafelkap

Rafelkap

09-10-2008 om 07:45

Mien

Bedankt voor de tip! Met veel belangstelling dit draadje gelezen. Voor kinderen zijn er altijd wel leuke sloffen te vinden, voor volwassenen niet.
Ziet er goed uit! Op naar de bijenkorf dus!

Asa Torell

Asa Torell

09-10-2008 om 20:48

Hee mien!

dat ziet er inderdaad leuk uit! Althans die zwarte schoentjes dan. Daar ga ik maar eens naar op zoek.

ik zag die ballerinaslofjes (en dan geborduurd, volgens mij) voorbij komen toen we in het vliegtuig zaten ..Nu ik het zo schrijf lijkt het alsof ze voorbij kwamen vliegen , maar ze stonden in een flyer van de luchtvaartmaatschappij, meen ik.

Heb toen gelijk de link genoteerd en toen zag ik ook nog eens deze vraag voorbij komen, alsof het zo moest zijn!

Ik ben benieuwd of jullie geslaagd zijn, ik vind de site zelf onoverzichtelijk, maar wie weet is de Bijenkorf wat overzichtelijker...

Groetjes, Mien

Anna3

Anna3

17-10-2008 om 19:56

9 straatjes

In de Amsterdamse '9 straatjes', Jordaan, vind je op een hoekje een piepklein sloffenwinkeltje, waar ze een enorme collectie hebben. Als je het daar niet vindt dan bestaat het niet. Ik kan er goed slagen in ieder geval. Tegen Sinterklaastijd doen ze goede zaken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.