Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

27-04-2013 om 23:03

Waar koop je goedkope telefoonhoesjes?

Ik heb via mijn werk een nieuwe telefoon. Een Samsung Galaxy S Advance. Heel handig hoor. Maar waar koop ik nu een betaalbaar hoesje? Ging vandaag op de markt kijken maar daar stond geen enkele hoesjes-verkoper meer. In de telefoonwinkels zijn ze er vanaf 15 euro. Vind ik weer te duur. Goedkope winkels hebben vaak alleen maar hoesjes voor I-phone. Wie heeft er nog een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

27-04-2013 om 23:17

Ehhh

Ik heb een iPhone, let niet op het aanbod voor andere merken, maar ik heb een kek hoesje bij de Intertoys gehaald. Voor 7? geloof ik.
En heeft de Hema niets? Of anders zo'n blingbling-zaak met sjaaltjes en blikken sieraden, daar hebben ze vast ook accessoires voor de Phone, tenslotte loopt de jeugd daar mee te blitsen....?

groet, Mamvantwee

Kaaskopje

Kaaskopje

28-04-2013 om 00:26

Okee

Die hoesjes van 11,99 zijn prima. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar een goed hoesje gaat langer mee. Dit bedrag is heel redelijk.

Ebay?

Ik woon in Engeland en op Ebay heb je vaak hele goedkope hoesjes. Net een gel iets gekocht voor mijn nieuwe telefoon, werkt prima en kostte maar een paar pond. Als je eens zoekt op www.ebay.co.uk op jouw telefoon dan zijn er heel veel voor een paar pond. Veel verkopers versturen ook naar het buitenland.

Dineke69

Dineke69

28-04-2013 om 14:30

Website

http://www.miniinthebox.com/ is mijn adresje voor dit soort dingen!
Erg goedkoop, maar het kan wel een paar weken duren voor je het hebt.

bibi63

bibi63

28-04-2013 om 14:38

Miniinthebox

Kijk eens bij MiniInTheBox.nl. Heeeel veel, heel goedkoop en géén verzendkosten. Goede ervaringen mee.
Gr. Bibi

Ik zie soms een sok

als hoesje

Merel

Merel

28-04-2013 om 19:08

Vilt

Ik heb een vilten hoesje van de Hema, zit mijn mobiel heel stevig in (heb een samsung) en bij de hema heb je verschillende maten. Prijs 5,95. Ik zag ze laatst ook bij de Action voor 1.99 maar dat was een iets grotere maat dan ik nodig had maar past misschien wel voor jouw telefoon (daar hadden ze trouwens heel veel soorten hoesjes), . En heb laatst nog op de Albert Cuyp heel veel hoesjes gezien en ook op de markt in Utrecht, dus wellicht op een markt in een wat grotere stad wel? Oh en bij de Blokker zag ik ook hoesjes, maar weet niet voor welke mobieltjes allemaal, maar het was in het schap 'alles voor 1 euro"

madelief

madelief

28-04-2013 om 21:20

Beverwijkse bazaar

Ik weet niet waar he woont maar de bazaar heeft echt alles! Is sowieso eenmleuk uitje en echt goedkoop! Of goedkopehoesjes.nl

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tango

Tango

28-04-2013 om 21:41

Hema

Dat ik daar nou niet aan gedacht heb. Ik ben er nog doorheen gelopen! Nog maar eens kijken dus. En anders bij de Action als ik daar in de buurt ben. Hij zit hier namelijk niet echt dichtbij. Bestellen wil ik liever niet, de verzendkosten zijn w.s. nog duurder dan het hoesje zelf.

Tijgeroog

Tijgeroog

28-04-2013 om 22:08

Merel (ot)

En ik me maar afvragen waarom het handig zou zijn om je telefoon in een hoedje te stoppen, kon me er helemaal niets bij voorstellen.

Mini in the box

Is gevestigd in China. Hou er rekening mee dat je mogelijk een naheffing kunt krijgen van de douane.

bibi63

bibi63

29-04-2013 om 15:43

Bestellen

Bij MiniInTheBox zijn verzendkosten gratis. Ook voor een hoesje van 4,00
Gr. Bibi

Onder de 30 euro

betaal je geen invoerrechten, het enige nadeel van miniintebox is de lange levertijd, soms tot wel 3 weken, maar goedkoop zijn ze wel.

Tango

Tango

30-04-2013 om 21:19

Gevonden

Gisteren had ik een werkafspraak in een winkelcentrum in Den Haag (dat zijn nog eens leuke werkafspraken). Daar in een prullaria-winkeltje mijn hoesje gevonden. Kosten: 5 euro.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.