Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Julia64

Julia64

26-08-2012 om 15:30

Waar kun je tegenwoordig nog een keycord kopen?

Het keycord van mijn zoon is gebroken, en we zijn naarstig op zoek naar een nieuwe. Maar waar..? Meestal krijg je dingen gratis, of ergens bij, en online zijn ze alleen te koop bij een afname van minimaal 50 stuks ofzo, hmm...Bij de V&D kon ik ze niet vinden in elk geval. Iemand misschien tips? Alvast dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedelen

Bij bijvoorbeeld sportzaken of telefoonshops? Of Hema misschien?

Kopen?

Vorig jaar goody bags gemaakt met firma's en toen diverse key coards gekregen.
Heb er hier nog diverse liggen.
Als je toevallig in de buurt van Limburg woont mag je wel langs komen hoor.
Hier hebben ze wel, vind ze dan wel duur 7,99
http://www.zooplus.nl/shop/producten_voor_baasjes/zooplus_boetiek/geschenkideeen/101063?gclid=CIvGgYfxhbICFUXHtAodv3QAUA

http://www.bax-shop.nl/kleding-promo-wear/udg-lanyard-black-keycord/product-details.html?gclid=CIm6ktDxhbICFWLHtAodmBYAFQ
Hier is ie 4,99

Gewoon googelen op key coards.
Vaak per 100 of zo moet je bestellen, bovenstaande is per stuk.
Gr. Rymcke

Tijgeroog

Tijgeroog

26-08-2012 om 21:06

Hier in Tilburg heb ik er ook nog wel liggen.

Vlak bij den bosch

ik heb er ook nog wel 2, je krijgt ze vaak op evenementen.
juoiler,Teva,easywalker of ajax

Margriet*

Margriet*

26-08-2012 om 21:40

Hier ook een stuk of vier die

gekregen zijn enb in huis rondslingeren. Ook een van Ajax, gekregen met de wedstrijd Ajax-AZ. Vaak bij sportzaken te koop ook.

Bij kadowinkels

Hier is zo'n 'leuke' kadowinkel, waar je allerhande onzin kan krijgen als kado als je niks meer weet. Tshirts met opschriften als 'beste vader' en bekers met opdrukken betreffende het feestvarken en wekkers en allerlei huldeborden of een schort met een sexy mannenlichaam voor je uitdijende man met buikje die graag kookt.
Daar hebben ze ook talloze keykoorden. Met grapjes erop over vergeten sleutels enzo..maar ook simpele in felle kleurtjes.
Ik zie zulke winkeltjes ook vaak in andere steden.
groeten albana

Julia64

Julia64

27-08-2012 om 08:58

Reactie

Bedankt voor de tips! Helaas woon ik niet in de buurt van Limburg of Tilburg, anders was ik even langsgekomen...
Ik heb inmiddels al van iemand gehoord dat ze bij schoen/sleutelmakers ook nog wel eens verkrijgbaar zijn, maar ik ga het ook eens bij zo'n kadowinkel proberen idd.

Elk museum

heeft ook zijn eigen keycord....

Kijk ook eens op de markt, bij de stands van telefoonhoesjes.

Enne.... zoek eens op 'keycord' op markplaats, daar zie ik er heeeeeeel veel staan.

Bij de hema

Bij de kinderaccessoiresafdeling van de Hema, tussen de tassen en pantoffels, vind je keycords. Ze hebben ze met legerprint en iets met grijze en blauwe driehoekjes.

Verder zie ik ze ook wel bij ijzerwarenzaken, van die eenmanszaakjes waar ze ook sleutels bijmaken. Of op de markt bij de fourniturenkraam.

skik

CB

CB

27-08-2012 om 11:17

Heb er wel 1 voor je

Wij hebben er genoeg op het werk liggen. Ik kan er als je wilt wel 1 naar je toesturen per post (kost je niks). Staat alleen wel het logo van ons bedrijf op dus weet niet of je kind daar op zit te wachten. Is een blauw koord met wit logo.

Laat maar weten of je dit wilt

Jo Hanna

Jo Hanna

27-08-2012 om 12:32

Kringloopwinkel

voor een paar centen Daar komt namelijk een groot deel van die relatiegeschenken terecht, samen met de prullenbak.

Groet,
Hester

mopperkont

mopperkont

29-08-2012 om 13:15

Lanyard deal extreme

De Engelse term voor keycord is lanyard, en dat soort spul kun je bij deal extreme en dat soort online winkels kopen.

http://dx.com/s/lanyard

ody

ody

31-08-2012 om 17:02

Margriet of lilian1 ...

Ik lees dat jullie een keykoord hadden van ajax. Als je daar niks meer mee doet zou ik die dan van jullie kunnen overnemen voor mijn man en zoon? Die zijn beide fan en zouden dat wel heel leuk vinden. Mocht het kunnen laat me dan maar weten wat je er voor wilt hebben incl. De verzendkosten, woon nl. Niet echt in de buurt bij jullie.
Bedankt alvast ....

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.