Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Julia

Julia

27-11-2015 om 11:35

Waar vind ik uitdeelzakjes popcorn (of puntzakjes?? of andere tractatie?))

Ik zoek me rot, nergens uitdeelzakjes popcorn te vinden. Alleen Aldi heeft ze af en toe (maar nu niet...).
En anders: waar vind ik puntzakken, vul ik ze zelf wel. Kom alleen uit bij groothandels, of winkels waar je direct voor €20 moet bestellen.

Of anders een andere schooltractatie waarvoor ik verder niets hoef te doen?? Gewone chips zullen hier wel niet mogen. Popcorn zat er net zo mooi tussen, qua verantwoord en toch nog feestelijk.

vlinder72

vlinder72

27-11-2015 om 11:40

Die zakjes verkoopt bij o n s albert Heijn. In rode en blauwe zakjes (zoet en zout). In onze AH vind je de zakjes helemaal onderin het schap. Op voethoogte.

Hema, Albert Heijn

Bij de Hema en Albert Heijn verkopen ze uitdeelzakjes, daar kan je dan zelf popcorn in doen en ze dichtbinden met kadolint.

http://www.hema.nl/winkel?searchtext=6-pak+uitdeelzakjes&searchlocation=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fpnl_product_type%3E%7Bbooks%3Bexoot%3Bshop%7D

http://www.ah.nl/producten/product/wi164075/ah-uitdeelzakjes-feestje

skik

Julia

Julia

27-11-2015 om 11:46

Daar ben ik net geweest, hadden ze het niet. Evenmin bij Jumbo of Coop.
Die zakjes zijn leuk, maar ik vind het toch te duur: €10 in totaal voor alleen de verpakking.
Ik zoek nog verder, bedankt!

Angela67

Angela67

27-11-2015 om 11:47

xenos?

die willen soms wel eens verrassende dingen hebben.
gr Angela

Hanne.

Hanne.

27-11-2015 om 11:53

AH online

En als je ze bij de AH online bestelt? Kan je ze desnoods bij het pick up point ophalen en heb je zelfs geen verzendkosten.

http://www.ah.nl/producten/product/wi214067/ah-multipack-popcorn

Julia

Julia

27-11-2015 om 11:57

Hanne.

Briljant! ga ik doen
Pick up point is helaas een uur rijden, maar ik bestel gewoon voor de komende twee verjaardagen. Valt het omgerekend allemaal erg mee.
Bedankt, kan ik weer een regelding van mijn lijstje afvinken.

Julia

Julia

27-11-2015 om 12:35

Eh....volgende verjaardag

Dat staat er een beetje raar. Ik bedoel: ook voor volgend kind dat jarig is. Ik ga niet ruim een jaar met popcorn klaar zitten

Julia

Julia

27-11-2015 om 12:40

Aargh!

Ze bezorgen hier niet.....grrrr
Andere opties zijn er ook niet daar. Verdorie, ben alweer véél te veel tijd kwijt met zoiets sufs als een tractatie.

vlinder72

vlinder72

27-11-2015 om 12:50

andere ah

Ik heb op facebook wel eens gezien dat medewerkers heel behulpzaam zijn. Je kan vragen of ze de popcorn voor jou kunnen bestellen. Gewoon bij de service balie vragen. Of vraag op facebook waar in de regio de popcorn wel in de winkel ligt.

tractatiezakjes

Koop gewoon bij Hema, Blokker, Kruidvat of Action van die kleine zakjes voor kinderpartijtjes, gewoonlijk 6 per verpakking. Naast de uitnodigingskaarten en de slingers in het schap.
En een klosje met cadeaulint, van dat mooie glimmende. En magnetronpopcorn. Vul zakjes met popcorn maar niet tot barstensvol, knoop dicht met cadeaulint en laat eventueel de jarige er mooie krullen in maken met de schaar. En klaar weer.

Puntzakjes in klein formaat heb ik nooit los te koop gezien. Wel doorzichtige cellofaanzakjes, maar die zijn niet zo wijd verkrijgbaar als die tractatiezakjes.

Groeten,

Temet

Henriette123

Henriette123

27-11-2015 om 14:16

Julia

Is er geen grotere AH bij jou in de buurt?
Voordat het erheen rijdt kun je in de AH app zien of dat filiaal het n het assortiment heeft

Silvester

Silvester

28-11-2015 om 08:47

bakje

Hier een keer popcorn getrakeerd en toen ookop zoek geweest naar iets geschikts; ik kwam uit op van die plastic ronde, doorzichtige bakjes van de kaasboer (waar ze dan verse salade inscheppen, of bij de groenteboer)Voordeel is dat er ook nog een deksel bij zit. Lintje of sticker zodat het er wat feeestelijker uitziet.

grote emmer popcorn kopen

en bakjes van de hema en in de klas laten scheppen?

Yaron

Yaron

28-11-2015 om 18:27

bekertje

Hier gaat de popcorn voor een traktatie in een kartonnen bekertje, als het een poosje van tevoren klaar gemaakt moet worden kun je er nog plasticfolie met een lintje omheen doen.

Yaron

Yaron

28-11-2015 om 18:28

popcorn

En de popcorn maken we in de magnetron met van die pakjes bij de ah vandaan, 3 zakjes per doosje.

Tango

Tango

28-11-2015 om 22:03

Hier ook bekertjes

Hier ook weleens popcorn in plastic wegwerpbekertjes getracteerd. Met zo'n sateprikker erin met een plaatje erop. Wel oppassen, want de bekertjes vallen makkelijk om
Een andere snelle traktatie die ik van de week langs zag komen zijn uitdeelzakjes kruidnoten. Heel toepasselijk in deze tijd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.