Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

waar zijn de Sint-cadeaustickertjes gebleven?

Bij voorgaande Sintvieringen maakte ik altijd gebruik van die cadeaustickers die je op een rolletje in een doosje koopt voor niet meer dan een euro.

De stickertjes waren op, dus ik op zoek. Nergens te krijgen. Blokker, Hema, Action, Xenos: niks. Wel had Hema een zakje met 8 labeltjes voor een euro. Dat was ik dus niet van plan. De stickertjes die ik bedoel zaten voor eenzelfde bedrag met zijn vijftigen op zo'n rolletje (bovendien moet je die labeltjes met een touwtje om een pakje heen knopen. Alleen handig als je een fles cadeau geeft).

Is Amsterdam-Osdorp plotseling getroffen door een cadeaustickertjesboycot, of zijn die dingen om onduidelijke redenen gewoon niet meer te koop?

Groeten,

Temet

Hangkous

Hangkous

29-11-2017 om 11:52

Bij onze Jumbo

Heb ik ze gezien. Moet je wel naar het dorp van de Hangkousen. Of misschien heeft een andere Jumbo ze ook.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

29-11-2017 om 11:57

Blokker

Ik heb ook eerst drie winkels moeten aflopen voor ik ze bij Blokker vond.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-11-2017 om 12:31

Zeeman?

Dara heb ik ze volgens mij ook zien liggen. En misschien bij de bruna?

Dymphne

Dymphne

29-11-2017 om 13:34

Zeker bij de Bruna

In ieder geval in een prachtig dorpje in het midden van het land : ).

Pien

Pien

29-11-2017 om 13:36

Zeeman

Daar heb ik ze gisteren nog zien liggen bij de kassa.

en bij big bazar

zag ik daarnet.

Zeeman en de Readshop

ik zag ze inderdaad ook bij Zeeman, maar ook bij de Readshop. De Action heeft ze trouwens ook gehad maar die lagen er al zo vroeg dat ze waarschijnlijk nu weer uitverkocht zijn. Succes!

Dees

Dees

29-11-2017 om 21:36

In onze kast

Die liggen al een jaar in onze kast.

Hier ook op zoek geweest

en toevallig vanmiddag gevonden bij de Intertoys.
Daarvoor ook al bij Action, Wibra, Zeeman etc geweest, overal uitverkocht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.