Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sufferd

Sufferd

08-10-2009 om 20:11

Wachtwoord ing 3x fout, per dag/maand?

Oooooh jee. Ik heb mijn wachtwoord voor internetbankieren van de ING nu twee keer fout getypt. Bij drie keer fout wordt de boel geblokkeerd, zegtie. Maar wat is drie keer fout? Is dat drie keer per dag of per week of per maand of per jaar of voor altijd?
Weet iemand dat?

Sufferd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2009 om 20:22

3 keer aaneensluitend

Als je drie keer achter elkaar fout hebt ingelogd zit je met een probleem. Dat kan snel achter elkaar zijn, maar ook in een week, maand of jaar, net hoeveel tijd je er zelf tussen laat.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2009 om 20:23

Dus...

als je het nu goed doet ben je de twee foute pogingen kwijt. Dat word je bij een volgend blundertje niet meer aangerekend.

Sufferd

Sufferd

08-10-2009 om 20:30

Dan nogmaals oooooh jee.

Dank je wel Kaaskopje, voor je snelle reactie. Ik weet helaas niet waar het fout gegaan is, volgens mij niets, maar dat kan natuurlijk niet Dan ga ik het domweg nog maar een keer proberen. Ik moet toch wat.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-10-2009 om 20:31

En...?

Ben je er nu wel in?

Sufferd

Sufferd

08-10-2009 om 21:34

Yes!

Wat een opluchting Geen idee wat ik twee keer fout heb gedaan.

Keer gehad

Ik had 2 bankrekeningen waarvan ik er 1 eigenlijk nooit gebruikte. Het gebeurde me wel eens dat ik het verkeerde pasje uit mijn portemonnee viste en dan op een pinkastje in een winkel de verkeerde pincode intoetste (die dan dus bij het andere pasje hoorde). O stom, denk je dan, en pakt het andere pasje en betaalt daarmee. Maar in een jaar tijd ofzo was me dat 3x gebeurd en werd mijn pas geblokkeerd! Dat kwam omdat ik tussendoor nooit een keer de goede pincode had ingetoetst. Ik gebruikte het pasje namelijk nooit! Rekening toen maar eens opgezegd.

Caps lock

als je die per ongeluk aan hebt gezet dan pakt hij alleen maar hoofdletters, heb ik ook eens gehad, controleer nu altijd of dat ik hem niet perongeluk heb aangezet.
krulleke

Mijn zoon

van 2 heeft een keer op de laptop mijn "num lock" aangezet, en de nummers deden het dus niet. Ik kon niet meer in de laptop en moest mijn man bellen voor advies.

Nee, niet 3 keer aaneensluitend

Ik heb het net gehad bij de ING. 2 weken geleden wilde ik inloggen, 2 keer fout, nog 1 poging over. Ik heb vandaag weer geprobeerd in te loggen en had gewoon weer 3 pogingen. Had het deze keer gelukkig na de 2e keer goed )

Sufferd

Sufferd

09-10-2009 om 21:12

Sharon*, en caps lock

Ha, als ik dat had geweten had ik toch een dagje gewacht, denk ik. Of een week. Of... ja, dat was eigenlijk mijn oorspronkelijke vraag natuurlijk!
Nee, de caps lock was het niet. Die had ik na poging 1 al nagekeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.