Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-04-2018 om 10:23
Mijn partner heeft sinds een tijdje een nieuwe baan, in wisseldienst. Hij heeft hoofdzakelijk late diensten (vanaf ca 1500 uur). Dat is lastig, want hij eet graag 's avonds warm. Mee nemen van huis, dus. Maar.. hij is onderweg van lokatie naar lokatie en kan dus niet ergens iets in de koelkast stoppen om op te warmen (magnetron) als hij pauze heeft. Het eten moet met hem mee, in zijn tas.
Tja en dan krijg je het probleem van goed houden.. we hebben al een 'food container' voor hem gekocht, een soort thermoskan met een grotere opening, maar die is alleen geschikt voor hete soep of koude pasta salade of zo. Niet zozeer voor sla of een prak hutspot met gehaktbal. Resultaat is dat hij nu vaak ter plekke maar iets koopt in de pauze. Niet de meest gezonde dingen.. en het is duur. Dus we zoeken een praktische oplossing om iets mee te kunnen nemen. Iemand een idee?
05-05-2018 om 10:02
Goh..
..ik had helemaal niet in de gaten dat mijn draadje nog steeds door loopt..
Hele discussies over warm houden en bacterien zie ik. Ik denk dat we iets gaan proberen met een bak met koelelement. Partner werkt in uniform met een bijpassende tas, hij kan niet gezien worden met een koelbox.. zo'n bak past hopelijk in die tas. We gaan zoeken! Dank allemaal!
05-05-2018 om 14:00
Hoeft niet per se met hooi...
En er zijn ook minivarianten, maar ik vraag me wel af of dan het warmhoud effect nog wel goed genoeg is.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.