Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

meg

meg

08-11-2008 om 19:55

Wasdrogervraagje

Hoi
ik heb eerst even in het forumarchief zitten bladeren, maar niet echt gevonden waar ik antwoord op zoek. Ik vraag me af of ik me zorgen moet maken over mijn wasdroger i.v.m. brand. Ik heb een AEG, is nu 11 jaar net als de wasmachine, beiden werken nog prima, maar het is misschien nu wel een 'brandgevaarlijke leeftijd' aan het worden. Zijn er voortekenen waar ik op moet letten? Ik gebruik hem 3 á 4 keer in de week, maak na elke droogbeurt de zeef schoon en hang de slang uit het zolderraam. Missen kan ik de droger niet, moet ik al uit gaan kijken naar een nieuwe of kan deze nog wel even mee. Kan of moet ik iets doen om brand te voorkomen of maak ik me onterecht een beetje zorgen? Wie kan me er wat meer over vertellen? Groetjes meg

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

08-11-2008 om 21:02

Achterkant

Het gevaar bij de droger zit meestal aan de achterkant, daar verzamelt zich heel veel pluis en stof wat op de snoeren en contactjes kan gaan zitten. Af en toe van zijn plaats trekken en stofzuigen

Tirza

Brandmelder

Een droger levert natuurlijk altijd een zeker brandrisico ongeacht de leeftijd. Een brandmelder in de buurt installeren kan zeker geen kwaad!

Idd

de achterkant losschroeven en van binnen stofzuigen en rommel eruit halen je schrikt wat er in zit ( hebben wij net vorige week gedaan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.