Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2010 om 20:47
Hallo
Ik heb een Indesit van een paar maanden oud en die blijft maar draaien. Ik heb al een half uurtje de stekker eruit gehad om hem te resetten en opnieuw aangezet en hij is nu alweer twee uur bezig met een programma waar hij anders 75 minuten over doet.
Wat te doen?
19-04-2010 om 21:25
Misschien
kan je hem niet op een ander programma zetten en kijken wat er dan gebeurt ?
Hier ook regelmatig issues met de (nieuwe) wasmachine, dan stopt ie ermee, dan doe ik de was eruit (kleddernat) en dan draait hij weer, blijkbaar doe ik hem te vol.
20-04-2010 om 10:52
Centrifuge?
Hier wel eens gehad: zat er bv een fleecevest tussen dat niks weegt als het nat is. Hierdoor kreeg de wasmachine het gewicht niet goed verdeeld. Hij kon niet centrifugeren op deze manier en bleef maar draaien om dat gewicht verdeeld te krijgen. Uiteindelijk sprong hij uit, maar had ik zeiknatte was.
21-04-2010 om 22:16
Hij doet het weer
Het was inderdaad veel was die erin zat. Ik heb de helft eruit gehaald en een ander programma gedraaid en toen deed hij weer normaal. Bedankt
MR