Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wasmachine, welke?

Ik ben op zoek naar een nieuwe wasmachine. Zag dat er in de consumentengids in januari een test heeft gestaan. Maar omdat ik geen lid ben kan ik dat verder niet bekijken. Heeft iemand de gids en kan mij vertellen welke wasmachine goed uit de test komt? Of met welke wasmachine zijn jullie tevreden? Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beste uit de test en beste koop

Beste uit de test:
1. Miele w5929wps (ca. 1650 euro)
2. Miele w5821 (ca. 1025)
3. Miele w5723 (ca. 1000)

Beste koop:
8. Whirlpool Denver 1600 (ca. 380)

Overigens kan je de consumentengids ook in de bibliotheek lezen.

dinos

dinos

27-02-2011 om 09:20 Topicstarter

Bedankt

Triple, bedankt voor het antwoord. En de tip van de bibliotheek!

Puck

Puck

28-02-2011 om 10:07

Mijn keus

Ik kies NOOIT meer voor een AEG. Ik ben heel tevreden over Hoover, ik heb er nu eentje met 10 kg inhoud en die wast snel, schoon en betaalbaar.

Nooit meer indesit

Ik kies NOOIT meer voor een Indesit.
Altijd een Bosch gehad en 1 uitstapje gemaakt (cash flow), maar spijt als haren op mijn hoofd. Wat een kuren had dat ding.

Snel weer een Bosch gekocht, ik vind het een fijne machine. Voor mij nooit meer een andere.

Al staat Miele wel bovenaan als zijnde de beste. Maar die past weer niet in mijn budget

Puck

Puck

28-02-2011 om 11:25

Bosch

Toevallig net geen ervaring met de wasmachines van Bosch, maar wel met veel andere witgoedapparaten van Bosch (en Siemens) en wij zijn over al die apparaten ook uitermate goed tevreden dus een Bosch wasmachine zou ik ook wel aandurven.

Sofie-Anne

Sofie-Anne

28-02-2011 om 22:42

Asko

Niet zo bekend, maar zijn echt supergoede machines. Die heb ik gekocht na 2x maar 5 jr gedaan te hebben met een AEG, noway, niet meer dus. Nu een heerlijke 8 kilo machine en stil !!! en geen koolborstels is ook beter.. geloof ik. grappige machine, trommel beweegt los van de omhuizing. Hij opent ook automatisch de deur als de was klaar is, het is echt mijn nieuwe liefde met 6 persoons huishouden hier..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.