Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bijna dr

Bijna dr

16-09-2018 om 17:45

Wat geef ik mijn begeleiders?

Binnenkort ga ik mijn dissertatie verdedigen. Alles is geregeld en voorbereid maar heb nog geen bedank kadootje voor mijn promotor en andere begeleiders. Ik wil ze niet opzadelen met zogenaamd leuke zooi waar ze niet op zitten te wachten, maar ben verder geheel inspiratieloos wat betreft kadootje. Wie kan mij helpen met leuke ideeen?

origineel...

...is het niet. Maar zoiets als een dinerbon is toch altijd wel leuk? Kunnen ze zelf bepalen met wie ze gaan dineren en waar enzo.
Het is erg lastig om een 'algemeen' cadeautje te verzinnen. Want wat iemand leuk vindt is heel persoonlijk en jij kent je begeleiders beter dan wij.

Krisje

Krisje

16-09-2018 om 18:06

Iets wat gebruikt wordt?

Een pen met naam of zo?

Jacquel

Jacquel

16-09-2018 om 18:29

Mee uit eten nemen

Neem ze gewoon mee uit eten, dat is veel persoonlijker dan een bon. Kan zelfs de avond van de promotie, of anders in de week erna.

Flavia

Flavia

16-09-2018 om 19:54

Wijn

Mijn ex heeft ze een gepersonaliseerde doos wijn gegeven. We wisten van de meesten hun voorkeuren en het werd zeer gewaardeerd.

mijk

mijk

16-09-2018 om 21:06

iets wat opgaat

Luxe eten drinken oid. En dan persoonlijke bedankkaart erbij zou ik doen...

Guppie

Guppie

16-09-2018 om 21:39

Plant

Een plant. Bijvoorbeeld een orchidee. Misschien iets in de sfeer van het onderwerp.

OND

OND

17-09-2018 om 15:41

Geef ook namens hen

iets aan een (goed) doel dat (min of meer) in de lijn ligt van uw dissertatie.

Bijna dr

Bijna dr

17-09-2018 om 18:17

Dank

Dank voor de goeie ideeën. Het hoeft ook zeker niet origineel te zijn, maar wel iets waar ze echt blij mee zouden zijn. Grappig, die orchidee past zomaar best een beetje bij mijn onderzoek!

OND

OND

17-09-2018 om 19:37

zoiets kan je niet verzinnen... ))

"Dank voor de goeie ideeën. Het hoeft ook zeker niet origineel te zijn..."
Neen! Nee? zeker weten?

Bijna dr

Bijna dr

17-09-2018 om 19:52

Ik reageerde op wat Jippox schreef, dat een dinerbon niet origineel is. Voor mij hoeft het kadootje niet per se origineel te zijn, maar ik geef liever niet iets waarmee ik ze met meuk opscheep. Of mis ik de grap of zoiets?

OND

OND

17-09-2018 om 20:51

Weet ik veel

U hebt doorgeleerd. Ik niet. Toch?

Frau Doctor

Frau Doctor

19-09-2018 om 15:00

Even voor je nagevraagd

Alvast gefeliciteerd met je promotie. Man heeft er al aardig wat afgeleverd de laatste vijftien jaar, maar ik kan me niet enig kado van substantie herinneren. (laat staan een dinerbon, al vind ik dat zelf best een aardig idee , man vond het het heel vreemd " waarom zouden wij op kosten van een aio uit eten gaan" )

Ik heb het nog even bij hem gecheckt. Zijn antwoord was dat het sterk afhankelijk was van de cultuur binnen de groep, maar dat het in zijn vakgroep niet gebruikelijk was, hooguit een flesje wijn. Wel wordt hij standaard uitgenodigd bij het feestdiner, ik incidenteeel als partner, en hij is van mening dat de promovendus daarmee al kosten genoeg maakt. Voor hem spreekt de waardering vooral uit het contact. Paar zinnetjes in het dankwoord vindt hij wel leuk. Zijn advies: vraag het even na, en hou het bescheiden.

Bijna dr

Bijna dr

20-09-2018 om 19:04

Frau Doctor

Dank voor je felicitatie! Wat een fijne “inside information” heb je gegeven. Ik heb mijn begeleiders en hun partner uitgenodigd voor het feest ‘s avonds en in het dankwoord noem ik ze ook natuurlijk. Ik ben geen standaard aio, al vanwege mijn leeftijd en heb een baan ernaast, maar ben blij te horen dat substantiele cadeaus niet per se hoeven.

Een echt bijzonder bedankje?

Success alvast! Nou, als je echt iets bijzonders wilt geven dan moet ik gelijk aan (verwijderd door forumbeheer) denken. Daarmee maak je zelf een persoonlijk tijdschrift. Gegarandeert een bijzonder cadeau. (Verwijderd door forumbeheer)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.