Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat in caravan tijdens de stalling

Hallo ,

Onze caravan gaat een deze dagen weer naar de stalling en normaal hebben wij er van dat antivocht erin en dan die bak weer in een afwasbak.
Maar nu hoor ik ook mensen die dat niet doen omdat als hij volstaat met vocht dit weer verdampt en dan het heleproces weer van voren af aan begint.
Sommigen zetten zout neer met rijst??

Wie verteld mij wat nu het goede is??

gr ingmyr

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

02-11-2008 om 18:43

Wel

een vochtvretertje.....bij ons hangt er ook geen muffe lucht als we hem volgend jaar weer ophalen....(heb er nu al zin in!) Wel altijd even een sopje erdoor, gewoon ff lekker.....

reina

reina

02-11-2008 om 22:14

Vochtvreters

IK zet een vochtvreter in het 'leefdeel' van de caravan en eentj ein de badruimte. Deurtje van koelkast staat open met doekje er tussen. Hij is altijd heerlijk fris-ruikend als we 'm halen.

Puck2

Puck2

03-11-2008 om 08:52

Niets

Ook hier niets. Enige waar ik op let is dat de deur van de koelkast op een kier staat. Een caravan heeft overal gaten en openingen met de "buitenwereld" dus in feite probeer je met je vochtvretertje de hele caravanstalling droog te krijgen. Ik heb zo'n idee dat dat niet gaat lukken. Onze caravan is nog nooit muf uit de stalling gekomen.

Ook niets

We zetten de koelkast altijd open met een touwtje vast aan het bed. Verder geen vochtvreters of iets dergelijks.

Groetjes Vannie

Oeps

Nu ik dit zo lees, zit ik erg hard te denken of wij wel de koelkast deur open hebben laten staan toen onze caravan de stalling in ging. Dit jaar voor het eerst een eigen caravan.

Ik zal het eens aan man vragen, die heeft de caravan weg gebracht. De koelkast was wel helemaal goed uitgesopt, oeps wat dom van ons zeg om daar niet aan te denken.

Verder dus ook geen vochtvreter.

Weer wat geleerd, Pinkelot

Nasha the first

Nasha the first

03-11-2008 om 20:49

Dicht

zit die van mij, dat weet ik zeker....vorig jaar ook....geen probleem....

Nasha the first

O, je stelt met gerust:o).

Ik hoop dat het bij ons gewoon fris is als we hem weer ophalen. Nadat ik van iedereen las dat ze die koelkast netjes open laten staan, dacht ik echt oeps.

Jij hebt ons toch al aardig op weg geholpen met allerlei caravan tips (toen we hem gingen aanschaffen), hihi leuk hoor. Het is trouwens super bevallen met de caravan weg.

Groetjes, Pinkelot

Ingmyr

Ingmyr

04-11-2008 om 12:10 Topicstarter

Reactie

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties.
Wij doen idd ook altijd de koelkast deur open en de badkamer deur met doek ertussen.
Vochtvreters altijd maar wat een water als je het weer ophaald zeg.

We gaan het nu dus eens zonder doen en de caravan staat bij een neef van mijn man dichtbij dus we kunnen eraf toe wel in.
zal er een keukenrol in zetten en dan af en toe eens kijken of die nog droog aan voelt.

iig bedankt en zo zie je maar iedereen doet het op zijn manier.

gr Ingmyr die niet kan wachten tot we weer weg kunnen met de sleurhut.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.