Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

31-10-2008 om 18:50

Wat is een leuk sinterklaas cd?

Ik ben op zoek naar een leuk Sinterklaas CD, met de traditionele liedjes (zij ginds etc etc). Ik heb er een paar, maar ik vind de kinderstemmetjes + armoedige synthetiser in de achtergrond niet om aan te horen. WElke CD heeft een echt goede kinderkoor met fatsoenlijk piano/muziek arrengement erbij?
ALvast bedankt
"Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

31-10-2008 om 19:28

Jingo

Sinilind,
kijk eens op www.jingo.nl. We hebben De Sint Ceedee deel 1 en dat is goed te doen. Ze laten zich voorstaan op wat volgens hen goede uitgangspunten zijn voor kindermuziek : "tempo toonhoogte en gevarieerde intrumentatie zijn aangepast aan leeftijd / duidelijk verstaandbare en prettig in het gehoor liggende zang / de belevingswereld van kinderen staat centraal" aldus de achterkant van de cd.
Groet,
Angela

Angela67

Angela67

31-10-2008 om 19:39

Oeps

ik begon misschien wel eerder te typen dan Harmke, maar drukte duidelijker later op send

Vera*

Vera*

31-10-2008 om 22:55

de sint cd van Ernst, Bobbie en de rest. Tussen de liedjes in zit een verhaaltje verweven. Je hebt ook een kerst cd van ze.
Beide cd's vallen hier goed in de smaak.
En inderdaad, die van VOF de Kunst is ook leuk.

judiths mama

judiths mama

01-11-2008 om 10:27

Cowboy billie boem!

echt de allerleukste!

Ernst bobbie en de rest

die luisteren ze hier al jaaaaaren en dat blijft de hit!( jongste is nu 9 en ligt gewoon weer in een deuk, hij had m in september al op staan.....)
Soms ook VOF de kunst tussendoor vindt ik zelf ook erg leuk om te luisteren.

Ook cowboy billie boem.

Onze kinderen (en ik) vinden de sinterklaas cd van Cowboy Billie Boem ook de allerleukste.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.