Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fanny X

Fanny X

29-06-2009 om 13:40

Wat is het aller-allerbeste broekje voor onder een strak jurkje?

Ik heb voor dit weer nog niet een echt fijn broekje kunnen vinden om te dragen onder jurkjes die makkelijk tekenen.
In de winter draag ik van die strakke in-model-houd-broekjes met pijpjes en een hoge taille, maar voor dit weer is dat een marteling, want dikke stof en synthetisch.
Ik zoek eigenlijk een perfect broekje, zonder naden, van katoen, met pijpen die niet opkrullen. Met een hoge taille.
Wie heeft er een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

29-06-2009 om 13:48

Met een pijpje?

Mijn dochters hebben onderbroeken die een klein stukje tot op hun bovenbeen zitten (Hema). Dat vind ik wat netter staan onder een kort rokje. Misschien zijn ze er ook voor volwassenen.

Bastet

Bastet

29-06-2009 om 15:29

Jahoor

Volgens mij heb je naadloos ondergoed mét klein pijpje bij de hema,en nu zelfs in de aanbieding.
Groetjes,Bastet

Rembrand

Rembrand

29-06-2009 om 15:32

Hemafan.

Die strakke boxertjes draag ik ook erg graag !
Zitten heerlijk en blijven lang mooi ( nog langer als je ze niet in de droger mikt ).
M.

margje van dijk

margje van dijk

29-06-2009 om 15:52

Ook

Ik draag ook graag de Hema-broekjes-met-pijpje. Zitten erg prettig vind ik.

Margje

MaximeM

MaximeM

29-06-2009 om 16:24

Kruidvat

Hoi,

De broekjes van annirolfi van de kruivat zitten prettig, ik vind die katoenen wat minder maar ze zijn er ook van microfiber en dan de boxershort. Soms steel ik een witte strakke boxer van mijn man (écht!) en dat zit ook perfect.

Maxime

angel3

angel3

29-06-2009 om 16:39

Naadloos uit 1 stuk

Over het algemeen draag ik hipsters, dus dat is niet echt met een pijpje maar meer zo net mooi onder je bil....eene heeeeeeeeeeel kort pijpje

Maar bij de Hunkemoller heb ik laatst een naadloze slip gekocht van heel dun microfiber materiaal geen naden en zomen, helemaal uit 1 stuk en heel dun. Ideaal voor strakkere jurkjes. Kies hem wel voldoende groot anders heb je zo n 'flubber' randje op je heup als het daar te strak zit

Lovable

Heeft ook hele mooie naadloze ("seamless") broekjes.

Zie je ook niet zitten.

stans verlinden

stans verlinden

29-06-2009 om 20:30

Action

Ik kocht eerst altijd van die superdure boxers bij de lingeriewinkel. Tot ik in een ballorige bui een boxer bij de Action meebracht. Super onder een strakke broek, rok, jurk. In zwart of wit, hoog model met korte pijpjes, blijven eeuwig goed na eindeloos wassen. Ik geloof dat ze heavenly seamless heten. Zitten in een doosje. Kosten bijna niks.
Stans.

stans verlinden

stans verlinden

29-06-2009 om 20:33

Oeps...

is alleen niet van katoen, niet goed opgelet.

Pijpjes krullen op

hebben jullie daar nooit last van, dat die pijpjes omhoog gaan kruipen? Dan heb ik van die bobbels in mijn liezen en zit het van achteren ook weer niet goed.
Het is echt de goede maat...

MaximeM

MaximeM

02-07-2009 om 17:14

Geen last van

Hoi,

Nee, van opkrullende pijpjes heb ik nog nooit last gehad. Misschien heb je dan een te kleine maat? Ik heb zelf maat 40-42 maar als ze oud worden (te vaak in de droger zijn geweest) dan zijn ze denk ik gekrompen en zitten ze lang zo lekker niet meer (dan vallen mijn billen er aan de achterkant toch een beetje uit en kruipt het broekje als een string langzaam tussen mijn billen) en ik maar sjorren de hele dag
Tot ik dus een keer een boxer van mijn man inpikte (HEMA grootste maat strak en géén gulp) dus je ziet helemaal niet dat het een herenbroekje is. Alleen deze hebben toch nog iets langere pijpjes en ik vind de pasvorm beter. Dusse..... gluur anders eens tussen het herenondergoed

Maxime

Sloggi sensation

Ik heb broekjes van de serie sloggi sensation en dat is heerlijk soepel materiaal (katoen/polyamide/elastaan mix) dat je bijna niet voelt of ziet zitten. Ik heb model rio maar er zijn ook hipsters. Zie bijvoorbeeld:

http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Sensation-Hipster.html

Ik vind het echt superondergoed!

Heb ik nou ook

En dan kruipen ze in mijn liezen helemaal naar beneden en achter kruipen ze omhoog. Heeft bij mij te maken met mijn derriere (zie draadje over dikke bovenbenen...). Helaas, zoek ook nog goede slip..

Dorry

Katja

Katja

11-07-2009 om 20:17

Joepie gevonden..

.. vanmiddag bij de action, 3 nogwat, en nog corrigerend ook
Let wel op, ze vallen klein (zitten strak) dus ik heb 40/42 genomen terwijl ik mt 36/38 heb.
Met idd lange pijpjes, tot ver op het bovenbeen. En naadloos, zit prima.
Fijn!
Katja

Ga morgen gelijk kijken

de Action zit hier om de hoek. Ik heb weleens hipsters van hen gehad, maar die zaten echt voor geen meter. Hebben ze een bepaalde naam, Katja?

katja

katja

12-07-2009 om 20:00

Marion,

ik heb de verpakking al weggegooid, maar hier hadden ze er maar eentje van (een soort dus). Zwart en wit maar ze hadden alleen nog witte. Zie je toch niks van lijkt me. Ze hebben hipsters, heupbroekjes etc etc en deze heten... correctieslip? Ik weet het echt niet. Maar de modellen staan er getekend op en deze lijkt echt op zo'n ouderwetsche fietsbroek. Sexy!

Katja

Bedankt

Ik ga morgen maar eens graven in de bakken. Alles ligt hier altijd door elkaar, soorten, kleuren, maten.
Maar goed, voor de perfecte onderbroek moet je wat over hebben....

mirreke

mirreke

13-07-2009 om 18:46

Een man en wel eentje met een

billen fetish...

Dacht

Ik dacht al dat het aan mij lag, die strings, ik vind ze vreselijk zitten, maar ik ben dus niet de enige.

Vic

Vic

13-07-2009 om 22:52

Strings

Ik heb in een gezelschap van vrouwen wel eens laten vallen dat ik die dingen verschrikkelijk vind. Ze gaan altijd zo tussen je billen zitten. De reacties waren eensluidend, iedereen vond ze heerlijk zitten en droeg niet anders, maar je moet wel de goede maat hebben. Hoe werkt dat dan? Neem je je normale maat, of juist groter/kleiner?

MaximeM

MaximeM

14-07-2009 om 00:23

Ook nooit

Hoi,

nee ik heb strings ook nooit lekker vinden zitten. Eens een keertje eentje gekocht, en eentje gekregen van een vriendin 'deze moet je hebben, die zit lekker' Nou écht niet, wat een verschrikkelijke dingen, wist niet hoe snel ik 'm weer uit moest doen. Heb er eentje een keer een uur kunnen aanhouden (bleef dat draadje maar uit mijn billen poeren) en heb toen onderweg een andere onderbroek gekocht. Nee ik heb er de billen niet voor, geef mij maar boxershortjes ofzo, die zijn ook onzichtbaar onder een broek.

Maxime

Guinevere

Guinevere

14-07-2009 om 13:40

String

Een string gaat tussen mijn r*t zitten. Erg onfris vind ik dat! Dan nog liever in mijn blote kont!

margje van dijk

margje van dijk

14-07-2009 om 21:52

Fanny (o.t.)

Ik wil je niet voor het hoofd stoten hoor, maar iedere keer als ik je nickname lees gaat er heel even een vlaag door me heen, en in combinatie met je vraag in dit draadje moest ik eerlijk gezegd wel lachen

(fanny
Noun
pl -nies Slang
1. Brit & Austral taboo the female genitals
2. Chiefly US & Canad the buttocks [origin unknown])

Margje

Mamba

Mamba

14-07-2009 om 22:40

Naam gevonden

Ben er achter hoe dit ondergoed heet: vlinderbroekjes. Nog steeds niet gevonden, maar Google is deze dagen niet mijn vriend (zie offtopic). Vor verkoopadressen/merken -of tips om in 6 weken strakker te worden hou ik me aanbevolen .

Mamba

Faith

Faith

15-07-2009 om 20:12

Vlinderbroekje

Volgens mij heb ik die ook, een heel dun vlinderachtig (dus dat klopt) broekje zonder naden en met een glooiend randje. Bij Livera gekocht vorig jaar. Faith

margje van dijk

margje van dijk

15-07-2009 om 22:37

Fanny

Ja hoor, van mij mag je

Ik ben wel blij dat ik eindelijk weet waar je gebleven bent.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

16-07-2009 om 11:38

Prima

Bij Tanny X denk ik meteen Tania Cross (of hoe heet ze), maar dat is misschien een minder erge associatie

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.