Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat koop jij online in China?

Vanavond onder de voetbalwedstrijd ga ik Wish.com weer eens afsneupen. Wat kopen jullie graag bij Wish? Iemand tips voor iets wat je gekocht hebt pas en niet meer kunt missen?


Phryne Fisher

Phryne Fisher

24-05-2017 om 16:15

Spam

Ik koop mijn spam bij wish.com. Nooit van gehoord en ik ga ook niet kijken.

Antje

Antje

24-05-2017 om 17:10

Thee

Ik bestel mijn thee in China. De keuze is reuze en een heel goede kwaliteit is beter dan hier in de thee winkels.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-05-2017 om 17:14

Phryne

Misschien is het spam, maar wish.com is een bestaande webwinkel. Ik krijg er dagelijks nieuwsbrieven van binnen. Ik ga dat denk ik maar eens stopzetten, want ik doe er niets mee.

Inanna

Inanna

24-05-2017 om 17:17

vanalles

Waarschijnlijk tot grote ergernis van onze postbezorger Hij zegt dat hij het niet erg vindt, maar ik weet dat je bundels heel erg instabiel worden van dat soort pakjes.

Het meest recent een koptelefoontje (oortjes in een pandabehuizing), een plushe Lapras, een koptelefoon met lichtgevende kattenoortjes, een opbergmap voor Pokémonkaarten, spinners, pijltjes voor de Nerf, een trui, een Pokémon muursticker. De meeste dingen voor dochter, zie ik nu.

Ik denk dat we het allemaal wel zouden kunnen missen, maar we vinden het wel leuk om te hebben. Net zoiets als de Action in lopen voor 1 artikel en met allerlei spullen buiten komen.

Marie

Marie

24-05-2017 om 17:30

Van alles

Hier wordt ook geregeld vanalles (door vooral de dochters) besteld. Jurkjes, broekjes met pijpjes tegen het schuren voor onder de jurkjes, strandkleed, horloges, oortjes, etc. Soms wordt er wel eens de verkeerde maat geleverd (S ipv XL). Even melden, dan wordt het opnieuw verstuurd en de verkeerde mag je houden (retour zenden is duurder).

Oke, je moet er soms 3 weken op wachten en soms is het er al na een week. Omdat ik niet altijd weet wat er besteld is, is het elke dag weer een verassing wat er in de brievenbus zit.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-05-2017 om 17:32

Bij aliexpress

Nooit iets bij bij wish.com besteld, wel bij aliexpress. Onder andere thee, heerlijke losse thee. Verder vooral kleine dingetjes, voor bij het kamperen, fietslampjes, hardloopverlichting, een mok, een paar shirts voor bij het sporten, belachelijke cadeautjes.

Astrid

Astrid

24-05-2017 om 17:36

Miauwww hoezo spam

Ciska huppelt hier volgens mij(vul bv de naam bij zoeken in, dan zie je dat) al jaren rond en " spammers" maken speciaal voor hun reclame een account aan met meestal een aparte naam.
" Wij doorsnee klootjesvolk-forummers" mogen gewoon een linkje plaatsen naar een bedrijf.

Ik ken de site niet maar zal eens kijken, want ik ben, vast tot grote ergernis van velen ook gek op Action.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

24-05-2017 om 17:42

geef mij maar AliExpress

Een heleboel pelargonumzaadjes voor nog geen 1,50, en simpele maar zeer doeltreffende braces die mijn zere duimgewrcht beter fixeren dan die dure die je hier hebt voor dezelfde prijs als het pelargoniumzaad.

En nee, ik ben geen spammer

Lente

Lente

24-05-2017 om 18:12

Weer een woord geleerd

Pelargnonium = tuingeranium

Hier ook fan van aliexpress.

Lente

Lente

24-05-2017 om 18:13

Net wish.com geprobeerd

Daar kom ik niet in zonder aanmelden.
Nou, dan maar niet.

Antje

Antje

24-05-2017 om 18:16

Ik bestel ook mijn thee trouwens bij AliExpress. Wishes ken ik niet maar zal vast hetzelfde iets zijn

Lente

Lente

24-05-2017 om 18:18

Welke thee bestellen jullie?

Ik ben geen theekenner en zou niet weten waar ik naar moet kijken.
Maar ik zet wel geregeld thee voor anderen.

vlinder72

vlinder72

24-05-2017 om 18:20

Thee?

Wat een leuk idee om thee te bestellen.

Bumpers voor de telefoon en stickers voor PS4 controllers. Dat soort dingen bestel ik wel eens bij Aliexpress.

Antje

Antje

24-05-2017 om 18:25

Thee

Ik bestel er lapsang en yunnan thee. Soms een oolong. Verwacht er geen smaakjesthee waarmee hier de schappen vol mee liggen. Het gaat om de groene en zwarte thee.
Ik heb ook wel eens een proefpakket gehad, ook leuk, thee proeven op zoek naar smaakverschillen. Theedrinken is net zo leuk als wijnproeven.

Lente

Lente

24-05-2017 om 18:56

Hulp gezocht van Aagje

Ik zoek zeker geen smaakjesthee.
Ik heb gekeken op aliexpress naar thee. Ik zie door de bomen het bos niet.

Zou jij een proefpakket kunnen aanraden, qua samenstelling en zo? De soorten die jij noemt, lijken me prima. Dan bestel ik gewoon wat jij aanraadt (op eigen risico, geen garanties )

Ciska22

Ciska22

24-05-2017 om 19:11 Topicstarter

Spam haha

Nou ik zou daar wel wat aan willen mee verdienen hoor.
Maar Phryne Fisher heb ik hier nog niet eerder gezien terwijl ik hier al 18 jaar rondhuppel.
Ga nu snel even alle reacties lezen!

Ciska22

Ciska22

24-05-2017 om 19:17 Topicstarter

Astrid

Bedankt!
Heb vorig jaar (toen ik getipt werd voor Wish) regelmatig wat gekocht. Kleding beviel me niet goed. Hebbedingetjes wel leuk. Thee ga ik ook eens naar kijken.
Werd door iemand getipt voor deze handschoenen: 4 ABS Plastic Claws Gardening Gloves Digging Planting Garden Gloves (even googelen)
Ach voor 1 euro (hmm zie nu dat verzenden voor deze 3 euro is..das een beetje veel..)

Phryne Fisher

Phryne Fisher

24-05-2017 om 19:43

Sorry

Dan lopen we elkaar al 18 jaar mis. Maar on topic, ik koop eigenlijk nooit iets in China. De kinderen hebben wel eens telefoonhoesjes en gek snoep gekocht bij Ally Express. Dat was best OK.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-05-2017 om 20:15

En ik zag ook nog knutselmateriaal in m'n oude bestellingen staan. Tekenpennen, viltstiften, paracord.

Ciska22

Ciska22

24-05-2017 om 20:28 Topicstarter

Phryne Fisher

Ik denk dat jij niet altijd met deze nick heb gepost dan..
Ik trouwens ook niet met deze maar nu al wel heel lang met deze weer..
Maar moet ook zeggen dat ik meer een "lurker" ben. Kom hier al wel 18 jaar iedere dag maar post niet zo vaak..

Li

Li

24-05-2017 om 20:43

Stoffen bij ali express

Ze hebben echt mooie stoffen die je hier niet kan krijgen. Vooral zijde natuurlijk, maar ook linnen en katoen.

Antje

Antje

24-05-2017 om 21:39

Proefpakket thee voor lente

30 verschillende smaak chinese thee, inclusief zwart/groen/jasmine/flower thee, puerh, oolong, tieguanyin, dahongpao, m01, gratis verzending
http://s.aliexpress.com/FJrMNfiY
(from AliExpress Android)

Caesar

Caesar

24-05-2017 om 21:41

Helemaal niets

Ik bestel veel online, maar nog nooit iets uit China. Sowieso bij voorkeur uit de EU.

Lente

Lente

24-05-2017 om 22:23

Bedankt

Ik heb het pakket van Antje besteld. De producten van de links van Tijgeroog waren niet meer beschikbaar behalve de laatste.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-05-2017 om 23:26

Lente

Het ging ook meer om de namen en plaatjes. Als je op dezelfde naam zoekt vind je (veel) nieuwe aanbiedingen voor hetzelfde product.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

24-05-2017 om 23:39

Niks

Al komt natuurlijk van alles wat ik koop uiteindelijk uit China. Via via.

Teuntje

Teuntje

25-05-2017 om 07:51

Even een dom vraagje

Ik durf dat bestellen uit verre landen niet zo goed, ik heb begrepen dat dan als verrassing de douane op de stoep kan komen staan met een lekkere rekening voor invoerkosten. Of is dat alleen uit de VS of alleen als het echt dure spullen zijn?

Lente

Lente

25-05-2017 om 09:25

Als je onder de 22 euro blijft, zit je altijd goed

zie titel

Li

Li

25-05-2017 om 11:05

hier

ook wel eens meer, maar misschien is de douane niet zo goed in het herkennen van de waarde...Ik ga er maar vanuit dat ik geluk of pech kan hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.