Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat moet ik aan naar een liefde/vriendschapsfeest

Zaterdag, Valentijnsdag, hebben wij een feest bij vrienden met als thema Liefde & Vriendschap. En ik heb nul inspiratie voor een leuke outfit. Ik kom niet verder dan de rode hartjesoorbellen van dochterlief te lenen, en dan heb ik dus nog niet eens wat voor manlief bedacht, die zelf ook géén idee heeft. Iemand een creatieve inval? Moet wel makkelijk uit te voeren/goedkoop zijn, dus een carnavalsoutfit huren valt af. Een origineel cadeautje is ook leuk, maar hoeft niet.
Dank voor het meedenken!

neem Herman mee

de vriendschapscake, gewaardeerd en verguisd. In een bakje met een rode strik erop.

Trek allebei iets roods aan. Rijg een rode ketting. Kijk bij de kerstspullen voor iets roods (ik heb weleens een rood kerstboomvogeltje op mijn revers geknijperd - dat gaf succes).

Maak een badge van een tortelduif met een hartje (google op poezieplaatjes). Printen, op stevig karton plakken, vernisje erover en een veiligheidsspeld erachter plakken. Op je kleding spelden.

Knip een slinger van mensjes die hand aan hand elkaar vasthouden.

Kijk in de wereldwinkel naar zo'n vriendenbeeld rond een lichtje, wie weet is dat een aardig cadeautje.

Bak cupcakes met roze bovenlaag en een rood hartje (Xenos voor ingrediënten)

Doe een kunstroos achter je oor.

Nou, succes!

Hadewich

Hadewich

12-02-2015 om 15:14

Shirts

Trek matchende t-shirts aan (normaal vind ik dat horror, maar op zo'n feest wel grappig), bijvoorbeeld met allebei een half rood hart erop en ga de hele avond tegen je man aan zitten of staan, zodat jullie één hart vormen. Wel aan de goeie kant gaan zitten dan...

wit rood

ik zou in het wit rood gaan allebei.
bv een witte bloes voor man met een rode roos opgespeld?

Als cadeau een bakblik in de vorm van een hart of een snoeppot met een hart erop( action) waar je geld met hartjes chocolade of gewone hartjes snoepjes in stopt?

Mijntje

Mijntje

12-02-2015 om 18:57

hartjessnoepjes of negerzoenen

Hartjessnoepjes natuurlijk! Of negerzoenen.
Man in rood shirt?

Suze

Suze

12-02-2015 om 19:59

bromvlieg

Ik moet even kwijt dat ik heel vrolijk werd van jouw opsomming.

Ik ben meer het type van Engeltje (denk ik), maar jij bent duidelijk heel creatief. Heerlijk! Niet alles voor iedereen haalbaar "even een vernisje erover" (huh, die heb ik niet klaarliggen , jij vast wel), maar wel erg leuk om te lezen.

Ook de andere ideeën zijn leuk.

Denk dat Engeltje ook wel blij is met jullie reacties.

Engeltje

Engeltje

13-02-2015 om 12:11 Topicstarter

Thanks!

Allemaal bedankt voor de suggesties! Inderdaad Bromvlieg, wat een ideeën! Heerlijk!
Iets roods aantrekken hadden we zelf al bedacht natuurlijk, maar vonden we wat afgezaagd. Maar goed, ik heb een rode trui met hartjes erop in de kast liggen, die doe ik dan toch maar aan. Met de hartjesoorbellen is dat wel wat. Manlief in zijn rode polo of trui, vink.
Herman vindt ik echt briljant, gastvrouw houdt ook van koken en bakken, dus ik ga eens kijken of ik het basisrecept kan maken. En in plaats van roze cupcakes wordt het een wolkencake waarop ik glazuur met hartjes doe of van poedersuiker een hart maak.
Helemaal goed, ik heb er zin in!

Suze

Suze

13-02-2015 om 13:53

voorpret

Ja, dat is het voordeel van zo'n themafeest: je bent er van tevoren wat meer mee bezig, en met een beetje geluk resulteert dat in voorpret!

Veel plezier, Engeltje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.