Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat te doen met 19.6 miljoen

ik weet het voor 100% zeker nu ik het net gezien heb: http://www.funda.nl/koop/bloemendaal/huis-47281793-zocherlaan-1/

voor een ton of 3 a 4 verbouwen tot giga mooi woonhuis met enorme tuin rondom.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

04-11-2011 om 21:04 Topicstarter

Vic

oh hahaha nee zeg je ex schoonouders tegenover je, voor dat geld zou ik het dan ook niet doen !!

ja mooi kerkje, wel een beetje te dicht bij die weg volgens mij en misschien toch ook wel een beetje eenzaam zonder reuring.

Manda Rijn

Manda Rijn

04-11-2011 om 21:11 Topicstarter

En inmiddels

geen ander huis gevonden wat ik de moeite van het verhuizen waard vind, dus punt komma, we blijven dan toch lekker hier, vlug alles (laten) opknappen, nieuwe meubels, alsnog keukenkastjes van siematic ik word gek van deze afbladderende ikea meuk, nieuwe kleren, nieuwe volvo station, een kleine superzuinige voor als ik in mijn eentje op pad moet, kunst, strandvakantie in Azie (vietnam oid) met oud en nieuw, lekker uit eten, geld schuiven richting alle behoeftige kanten. Oh ja een nieuw horloge, ik loop al 8 jaar zonder horloge.

en wat wil ik dan nog meer, ehm toch wel een baby adopteren, maakt niet uit waarvandaan (ik wil Mauro ook wel adopteren overigens, gaat hij wel blijvend logeren bij zijn andere ouders daar in Limburg).

ja veel reizen, lekker eten en onbezorgd wonen. En het lijkt mij ook echt zalig om dan wel 3 weken op dat super kneuterige campinkje zonder al te veel luxe maar wel aan een riviertje te blijven camperen in een gammele sta caravan, gewoon omdat ik dat veel leuker vindt dat een heel chique hotel.

Massi Nissa

Massi Nissa

05-11-2011 om 11:05

Manda, wat een idee!

Als ik de 19 miljoen win, ga ik eerst nog snel een 'eigen' bakseltje erbij maken (als dat lukt, zwanger worden was bij de tweede al niet zo makkelijk meer). En dan nog wat pleegkinderen erbij. Adopteren zou ik ook wel willen, trouwens, maar er is een schreeuwend gebrek aan pleegkindopvang en als ik een groot huis heb, kunnen er veel meer bij dan alleen wij viertjes.
Ja, die Mauro, als ik twintig was, wist ik het wel. Daar krijg je hele leuke kindjes van. Of sta ik nu in de wieg te graaien?
Groetjes
Massi

kastanjet

kastanjet

05-11-2011 om 19:50

Niet nog een kind

Maar ik zou heel graag een optrekje in NYC willen. Dit dan als vakantiehuis he, niet voor altijd.

Cato

Cato

06-11-2011 om 11:03

Liora

Dat huis stond een jaar of vijf geleden ook te koop. Ik ben toen gaan kijken. De tuin is 3 keer niks. t'is ook altijd wat

liora

liora

06-11-2011 om 11:38

Cato

Die in de Van Breestraat?

Cato

Cato

06-11-2011 om 13:49

Liora

Nee de Honthorst. Ziet er op de foto's leuk uit, maar als je er in staat voelt het erg ingesloten/opgesloten.
De Van Bree heeft natuurlijk een mooie (ook niet al te diepe) tuin op zuid, geen gevels aan de zijkanten. Maar daar ben ik niet geweest. Wel een lekker groot huis!

Massi Nissa

Massi Nissa

06-11-2011 om 20:13

De van bree

De Van Breestraat ligt toch direct achter de De Lairessestraat? Dan keek ik vanaf mijn balkon zo die tuinen in. Die zijn leuk, hoor!
Groetjes
Massi

liora

liora

07-11-2011 om 07:20

Massi

Hoi Massi,

Nee dan heb je volgens mij eerst nog de Johannes Verhulststraat.

Liora

CAto

CAto

07-11-2011 om 08:42

Massi liora

En een tuin op zuid in de Johannes Verhulststraat, dat willen we allemaal wel (ruim 20 meter diep en dan komt daar nog tien meter bij van de Lairessetuin voordat je een achtergevel hebt.)
Bij Van Bree 25 kijk je uit op de achtergevels van de Palestrinastraat.

Massi Nissa

Massi Nissa

08-11-2011 om 07:45

Cato

Aha, ik zoek dus eigenlijk een huis in de J. Verhulststraat . Liora, the deal is off, voor de ideale tuin moeten we nog even verder zoeken.

Of deze

Niks appartement, gewoon een heel huis. Met tuin (zelfs voor). In mijn geliefde Amsterdam Oost.

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-47135470-burmanstraat-7/omschrijving/

Kan ik kantoor aan huis houden. O nee, als ik zoveel geld heb geef ik mijn werk eraan!

Groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

08-11-2011 om 14:36

Temet

Ik mis Oost ook nog steeds - al die winkeltjes, het Oosterpark, de Dappermarkt, de zondagochtendwandeling langs de Amstel. Zucht.
Groetjes
Massi

Manda Rijn

Manda Rijn

08-11-2011 om 17:00 Topicstarter

Goh

ik kan echt geen andere huizen vinden die ik de moeite waard vind om voor te verhuizen (kind van school andere kdv). Het is of te groot, of te verbouwd, of in een saaie buurt, nou dan niet hoor.

goh dat zegt toch wel dat ik het hier naar mijn zin heb.

Nou dan moet ik straks die 19.6 miljoen maar gaan stoppen in leuke culturele artistieke projecten, of een eigen voedselbank beginnen waar ik dan een pandje voor koop, of

Cato

Cato

08-11-2011 om 20:25

Ja temet

Veel meer huis voor je geld dan in zuid!

Massi!

Die Amstel...daar liepen wij ook.
Dappermarkt idd sowieso.
Maar ik woonde net over de Singelgracht, dus wij wandelden ook vaak Hoge sluis- Blauwbrug.

Diepe zucht.

Asa Torell

Asa Torell

10-11-2011 om 10:08

Jaaa.... amsterdam-oost

kunnen we niet allemaal weer daar gaan wonen? Dan kunnen we ook nog eens bij elkaar op de koffie!

Manda Rijn

Manda Rijn

10-11-2011 om 10:20 Topicstarter

Nou vanavond

zullen we het allemaal weten bij de trekking.

Vooralsnog blijf ik hier tenzij er zich nog een 'leuk pandje' voordoet

(blij met het vooruitzicht dat er een mooie chique traploper komt en er ook net toevallig eergisteren een opdrachtje langs kwam rollen waarmee ik dat lekker kan betalen, kunnen we alsnog wat uit eten gaan etc straks met kerst, ach het leven is soms zo heerlijk).

Manda Rijn

Manda Rijn

11-11-2011 om 11:07 Topicstarter

Gut

helemaal niets gewonnen ! Nou dan wachten we weer af tot volgende maand

rosa

rosa

11-11-2011 om 16:56

Gut2

Aangestoken door jouw posting ook maar weer eens een staatslot gekocht: ook helemaal niets gewonnen - en ik weet wel wat leuke huizen. Moet ik alleen de bewoners nog even overtuigen dat ze eruit moeten...

Biene M.

Biene M.

12-11-2011 om 07:09

Hmmm

Ik heb nog niet gekeken of ik iets gewonnen heb. Kan lekker nog denken dat ik misschien de jackpot heb

Marjolein

Marjolein

12-11-2011 om 10:29

Wie het kleine niet eert....

Ik heb 15 euro gewonnen. JEEEE!
Dat is wel heel iets anders dan 19,6 miljoen, he?? Maar altijd beter dan niets....
Ik ga denken wat ik met al die 15 euro's ga doen!

Kaaskopje

Kaaskopje

12-11-2011 om 23:24

Boehoe

Ik heb een straatje 1/5de loten en heb mijn standaard tientje weer terug...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.