Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat voor soort matras voor een kind van 7?

Nou ja, zoals de titel al zegt, ik ben benieuwd naar de matrassen waar jullie kinderen op slapen. En waarom jullie daarvoor hebben gekozen. Onze dochter is 7, pas sinds heel kort 's nachts zindelijk, dus ik vraag me af of ik nu moet investeren in een matras waar ze tot haar 18e mee doet, of dat ik moet gaan voor een goedkoop exemplaar en dat gewoon over een paar jaar weer vervangen.

Engeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed matras

Wij hebben toen onze dochter een groot bed kreeg (na haar peuterbed) een goede matras bij Ikea gekocht. Hier zit 25 jaar garantie op. Dan moet ze gewoon de deur uit zijn
Ter bescherming van de matras zit er een waterdichte molton op.

Vic

Vic

04-08-2010 om 21:01

Hier

Mijn oudste dochter slaapt al 7 jaar op een goedkoop matras van Leenbakker. Ik heb destijds (ze was toen 4) gewoon een matras uitgezocht 'tot 60 kg'. Volgens mij gaan matrassen zo'n 10 jaar mee, dus t.z.t. zal ik het wel vervangen. Dan weer eentje zonder toeters en bellen want ze slaapt er prima op. Jongste slaapt op het meegroeimatras dat bij haar meegroeibed zat (ook vrij zacht).

Ook ikea

Een fatsoenlijk binnenveringsmatras destijds gekocht voor dochter (toen 2,5 en nu bijna 9). Geen hele dure maar wel gewoon een goede. Ze slaapt er heerlijk op.

Engeltje

Engeltje

05-08-2010 om 13:51 Topicstarter

Het is een ikea matras geworden

Ik heb eerst op de site gekeken en daarnet dochter meegesleept naar IKEA. Eerst lekker gegeten daar en toen matrassen getest. Het is de Sultan Herand geworden, leuk prijsje en volgens dochter lag hij lekker. De wat goedkopere binnenvering matrassen vonden we niet lekker liggen, omdat je daar de veren voelde zitten. En om nou weer een apart dekmatras aan te schaffen... Dus de pocketvering variant is het geworden. Ideaal hoor, matras op de rol, hij kon zo de auto (Golf) in! Nu alleen nog 72 uur ontkreuken, da's dan wel weer lang. Nieuw kussen erbij en de jongedame kan weer slapen als een prinses (liefst niet die op de erwt .
Dank voor de tips!

Engeltje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.