Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat zal ik eens doen met visbouillon

Ik wil een vissoep maken. Gisteren heb ik een kilo poon gekookt, geplukt (dus ik heb een bakje met stukjes visvlees) en de karkassen nog verder gekookt.

Maar nou twijfel ik. Zou het lekker zijn met alleen wat selderij? Of ui erbij? Wit van prei? Wel/geen tomaat? Beetje de roomkant op? Of meer Italiaans met tomaat en basilicum en knoflook?

Aaaaargghhhh ik weet het echt niet meer. Wie helpt mij uit de brand?

Heb e nog meer ingredienten op visgebied

of kun je daar vandaag nog aankomen; bijv. een pakket voor paella. Ui/knoflook bakken, (rauwe) vis even meebakken, rode/groene paprika, rijst erbij en dan de visbouillon.Op laatste moment geplukte vis erbij, doperwtjes mee laten koken, langoustines erop

Visbouillon kun je ook heel goed invriezen zodat je altijd die bij de hand hebt en zoveel lekkerder dan van een blokje

marinade

marinade

18-08-2013 om 12:03

Saffraan

Ik zou met wat jij hebt een beetje elegante bouillabaise maken: met tomaat, en saffraan. En dan op de bodem van het bord een met knoflook ingewreven en geroosterd sneetje stokbrood (of licht desembrood ipv laf supermarkt stokbrood). En wat rouille erbij. Lijkt mij lekker, als saffraan-fan.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.