Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

11-07-2021 om 02:47

Wat zijn jullie ervaringen met een trilplaat?

Krijg je meer spieropbouw? Stimuleert het de vetverbranding? Kom je er erg trillerig van af? 

Is het iets wat je vol kan houden? bijvoorbeeld 3x 10 min per week? Of staat die na een week of vijf in de schuur of op zolder?

Welk merk kunnen jullie aanbevelen of juist niet?

alvast bedankt, MRI

Ik heb er 1 uit de oertijd, al echt jaren,dus merken kan ik je niet aanbevelen. Ik gebruik m niet meer veel,zo af en toe als mn spieren of rug stijf zijn. Die worden dan lekker losgetrild.Ik heb wel bibberbenen als ik er vanaf kom maar dat is maar even. Mijn spieren werden iets steviger. 
De trilplaten van tegenwoordig zullen vast veel meer power hebben.

Nu dacht ik echt dat je het over een plaat had waarmee je - luid denderend - over de nieuwgelegde opritklinkers gaat. Opdat ze goed aangetrild in de ondergrond vast komen te liggen. Dat heet ook een trilplaat en die hebben wij wel gebruikt. Wat jouw vraag betreft: geen ervaring mee!
Succes 
(ex-Mamme-zel)

Kijk bij de kringloopwinkel of op marktplaats  
Wij hebben net die van mijn ouders gedumpt, heeft jaren in een logeerkamer gestaan en ik denk ongeveer 1 week gebruikt, daarna was het een kledingrek geworden.

Mijn zus is eens op een beurs op zo'n trilplaat gaan staan en kreeg daar een gigantische migraineaanval van. Hoofdpijn bleek in het lijstje van contra-indicaties te staan, maar dat had ze niet gezien. Het stond nl. niet onder de H van hoofdpijn of de M van migraine, maar onder de Z van zware hoofdpijn.

Oftewel, let goed op de contra-indicaties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.