Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

suus36

suus36

11-10-2010 om 10:20

Wat zijn nu echte warme winterlaarzen?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar hele warme winterlaarzen. Ik sta veel langs sportvelden, op schoolplein, fiets veel etc. Ik heb altijd koude voeten in de winter in de "gewone" winterlaarzen. Nu zoek ik echte warme. Ik kom alleen maar bij hele dure laarzen uit (Dubary, Shabbies, Uggs etc.). De goedkoopste die ik vond is 250,-. Ik heb heel omoda.nl doorgespit, maar ik kom er niet zo uit.

Hebben jullie nog een tip/idee voor een goedkoper merk of een goede site? En als je toch op zo'n dure uitkomt, wat zou je dan adviseren? Ik heb uiteindelijk er best wel het geld voor over als het niet anders kan. Ik word gek van die kleumvoeten.

Bedankt voor het meedenken!!
Suus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Timberland

Ik heb afgelopen winter hele leuke Timberland laarzen gekocht die heerlijk warm zijn. Ook niet super goedkoop maar niet zo achterlijk duur als Uggs

Esprit

Esprit heeft gevoerde laarzen voor circa 100 euro.
Ik heb zelf een soort sneeuwlaarzen achtige dingen maar dan minder lomp dan de standaard sneeuw-wintersport moonboots. Ze zijn slanker en zwart en aanrijgbaar.
Kostte 3 tientjes ofzo.

Nep uggs

er zijn toch veel merken die ugg achtige modellen verkopen ? Desnoods koop je van die goedkope nep uggs voor je gang naar het sportveld.

Of wollen sokken ?

Hillary

Hillary

11-10-2010 om 11:34

Uggs

Heb 2 jaar geleden uggs aangeschaft, inderdaad voor langs de lijn, man wat kan dat koud zijn, maar koude voeten heb ik sindsdien echt nooit meer gehad. Heb ze besteld op www.sheepskinshoes.com, toen stond de dollar wel een stuk lager (1 euro was ton 1,60 dollar, nu iets van 1,20 ofzo), dus je moet even goed uitzoeken wat erbij komt aan verzendkosten en invoerrechten (www.douane.nl) en wat de wisselkoers is om achter de werkelijke kosten te komen. Ze hebben wel vaak afgeprijsde modellen ertussen staan en dan kan het veel schelen.

Terpi

Terpi

11-10-2010 om 11:44

Ik durf het bijna niet te zeggen...

ik heb vorig jaar de gevoerde laarzen van crocs gekocht Met gewone sokken lekker warm, met ski sokken zelfs heet te noemen. Hielden mijn voetjes warm in Lapland alwaar het overdag - 20 was en savonds -38 graden...
Modisch natuurlijk totaal niet verantwoord maar goed betaalbaar (ik geloof rond 50 euro ofzo) en heeeerlijk warm!

Sancy

Sancy

11-10-2010 om 12:11

Terpi

Dat wordt een nieuwe trend. Let op mijn woorden, gevoerde crocslaarzen zijn deze winter op de sportvelden populair

Yta Chalne

Yta Chalne

11-10-2010 om 13:28

Winkel

Ik zou ervoor naar een paar schoenenwinkels gaan. Laarzen moeten mooi en lekker zitten, dus online kopen is alleen maar handig als je het merk al goed kent. Naar mijn idee staan alle winkels nu vol met bontgevoerde winterlaarzen, de een nog groter en bontiger dan de ander.

Anwb pas geleden

Ik dacht een week of 2 terug waren die laarzen die pelle had in de aanbieding bij de anwb (alleen voor leden) toen kon je ze met veel korting kopen. Ik dacht afgeprijsd naar 79 euro, maar het kan ook 99 euro geweest zijn. In ieder geval heeft stiefmama ze gekocht want die loopt véél buiten (vooral buitenaf) en we hebben het erover gehad vandaan dat het was blijven hangen. Misschien goed opletten of ie weer in de aanbieidng komt?
gr. albana

Mijn 5 centen

Ik heb 3 jaar geleden Dubbary's gekocht bij een winkel die een verbouwingsopruiming hield. Ze zitten niet alleen heel warm, ze lopen heerlijk en ik heb ze na 3 jaar nog aan! Je kunt er jaren mee doen. In heb ze ook in de sneeuw aangehad en in Zweden (waar het -20 was, en geen koude voeten. Ik draag ze overal bij; spijkerbroek, onder een rokje of jurk. Ik koop niks anders meer deze winter en volgende winter waarschijnlijk ook niet.
Die van de anwb heb ik ook gehad, maar na één jaar waren ze stuk en niet meer mooi te herstellen. Sindsdien Dubbary...

Dorry

wendelien

wendelien

11-10-2010 om 15:26

Inlegzooltjes?

Misschien eerst eens beginnen met inlegzooltjes van schapewol?

Deze?

Misschien vind je 160 euro ook nog wel te veel, maar het is in ieder geval een stuk minder dan 250 Ik heb zelf laarsjes van Ca'Shott. Van binnen zijn ze gevoerd met lamswol en ze hebben spekzolen dus de kou komt er vanaf de grond niet doorheen.

http://www.koninklijkgoed.nl/laars-2-riempjes-nestels-zwart.html?manu1=97

Ze lijken op deze, alleen zonder riempjes.

Chris

Balletmama76

Balletmama76

13-10-2010 om 16:47

Replay

Ik heb laarzen van Replay, zo'n beetje Uggs-idee, erg leuk, erg warm. Maar minder lomp dan echte Uggs.

http://www.houseofshoes.nl/schoenen_21325/replay-trendy-hoge-dames-laars-met-bont.html?specbrowser=1&idCategory=3979&records=7&idProductSpecs=21285-21289-21260-21296-21325-21372

De bovenkant kan je omslaan en dan heb je een leuk vachtrandje. Ze lopen ook heerlijk!

Tango

Tango

13-10-2010 om 20:48

Toevallig

Zag ik vandaag bij de Schoenenreus nep-uggs staan voor rond de 20 euro dacht ik, hooguit 25. Ze hadden ze in dames en kindermaten. Ik wilde eigenlijk een paar voor Tangozoon kopen, die heeft altijd gauw koude voeten, maar zijn maat hadden ze dus niet, het was vanaf maat 30 en hij heeft 27.
Uiteindelijk wel een paar hele leuke enkellaarsjes gekocht voor Tangozoon, gewone leren. Ik vond ze geweldig en Tangozoon ook. Tangoman vond het helemaal niets: laarsjes voor een jongen.

suus36

suus36

13-10-2010 om 21:43

Supertips

Hoi dames,

Wat een heerlijk forum is dit toch. Bedankt voor alle tips. Ik ben van alles tegengekomen wat ik nog niet kende. Leuk dat je nu via internet zo kan snuffelen.

Ik ben nog twijfelend, maar ik ga eruit komen denk ik. Zoals ik er nu voor sta denk ik dat het Timberlands worden. Ik zag ze voor 129 euro en ik heb daar goed eervaring mee (was ik even vergeten, maar door tip weer naar boven gekomen

Groetjes,
Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.