Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mariek69

Mariek69

03-11-2008 om 18:52

Wat zijn warme handschoenen?

Hallo,

Ik kan sinds kort met de fiets naar mijn werk, heerlijk!
Maar nu wordt het wat kouder en ik merk dat mijn handen toch wel wat warmte nodig hebben.
Omdat ik altijd met de auto ben gegaan, heb ik geen goede handschoenen (alleen wat goedkope om sneeuwballen mee te gooien .

Dus de vraag aan de kenners; wat zijn goede handschoenen? Leren, wollen, of iets heel anders. En waar koop ik die?

Ik hoor het graag van jullie,
groetjes, Mariek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Luna

Luna

03-11-2008 om 19:01

Fleece van anwb

Ik heb de fleece handschoenen van Human Nature, van de ANWB dus. Ze zijn gevoerd met Tinsulate. Niet waterdicht, maar wel heel erg lekker warm.

Action

Het klinkt misschien gek, maar ik heb handschoenen van de Action, ze waren € 0,79 en ik heb nog nooit zulke warme handschoenen gehad. Ik weet niet wat voor spul het is, heb de kaartjes eruit geknipt. Het is van dat hele zachte wollige spul (maar geen wol hoor). Er komt geen wind doorheen. En ik heb altijd erge last van koude handen (reuma). Ik heb spijt dat ik niet nog een paar heb gekocht, ga binnenkort eens kijken of ze ze nog hebben. Het zijn van die 1 maat dingen, je hebt ze ook voor kinderen. Dochter vind ze ook heerlijk zitten.

Groetjes, Pinkelot

Aldi

as woensdag hebben ze lekker handschoenen bij de aldi

Inge M

Inge M

03-11-2008 om 23:09

Chenille (pinkelot)

Pinkelot bedoelt geen fleece maar chenille. Wij hebben ze vorig jaar ook gekocht en nu opnieuw. De kinderen vinden ze heerlijk zacht en lekker warm. Als het echt koud wordt, is het niet voldoende. Maar ze zijn wel fijn voor nu en nog wat kouder.

Motorhandschoenen

Ik gebruik al jaren mijn motorhandschoenen ook als ik loop of fiets in de winter. Over lekker warm gesproken... Verkrijgbaar bij de motorzaak dus

Margriet*

Margriet*

04-11-2008 om 21:54

Thinsulate

Die liggen overal, van Dirk tot Kruidvat tot noem een andere drogisterij/supermarkt etc etc.
Ik vind het fijn als ze aan de buitenkant van stof zijn (die geen regen doorlaat) en van binnen van fleece. Dit zijn wel mijn echte outdoor fietshandschoenen bij erg veel kou. Anders heb ik wollen aan en ik wil deze winter mooie leren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.