Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

verhuizertje

verhuizertje

05-08-2010 om 19:57

Waterslot en/of bak onder wasmachine

De titel zegt het al. In mijn vorige huis stond de wasmachine in de badkamer met een putje, maar nu op zolder. We hebben daarom een waterslot tussen de kraan en de slang gedaan. Ik zag nu in het bouwmarktkrantje bakken waar je je wasmachine in kunt zetten. Zou dat met een waterslot ook nog nodig zijn? Wat hebben jullie, een van beide of allebei? En wordt zo'n bak niet een stofnest?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beiden

ik zou een waterslot én een bak plaatsen,een waterslot kan tenslotte ook stuk gaan,en je wilt niet weten hoeveel water er uit een wasmachine kan lopen.
en ja,er zal best stof in de bak komen,maar dat is gemakkelijker te reinigen dan dat je een hele zolderverdieping moet opruimen die onder water staat

verhuizertje

verhuizertje

07-08-2010 om 07:57

toch maar allebei doen dan, bedankt sus-anne. Ik zat een beetje te denken wanneer houd je op met verzekeren. Want ja het waterslot kan kapot gaan, maar de bak kan ook nog lek raken, en zo ga je dan door. Maar zo'n bak is geen grote investering en toch wel extra veilig. Op naar de bouwmarkt dan maar.

Beide

Wij hebben beide. Met stofzuigen haal ik hem er even doorheen aan de zijkanten en met een natte doek na. Blijft goed schoon. Bij ons had de oudste iets met de knop van de wasmachine gedaan. Vraag me niet wat. Maar het slot was eraf en schijnbaar zat er nog wat water in. Dus trek zonder eerst verder te kijken de deur open. En het plonst eruit. Daar hadden we niks aan de stop. Maar op een paar druppels na veel aan de opvangbak!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.