Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Triva

Triva

27-11-2017 om 13:43

Wederom: origineel dobbelsteencadeau?

Ik probeer het gewoon weer. Weet iemand nog een origineel dobbelsteenkado ter waarde van tussen de 7-14 euro? Het is voor een gemêleerd gezelschap tussen de 16-50 jaar. Eigenlijk zoek ik iets als dit: https://www.ultragadgets.nl/contents/nl/d3_3d-puzzels.html maar ik vind het moeilijk kiezen. Sowieso vind ik een breinspelletje of iets dergelijks wel leuk, misschien heeft iemand nog een tip?

Voor anderen: scheurkalender, 1/5 staatslot, doos met kaarten zonder tekst (voor van alles te gebruiken), kaartspelletje, pakketje met etenswaren (soort mini-kerstpakket).

Jesse_1

Jesse_1

29-11-2017 om 18:52

Nog op zoek

Ik ben zelf nog een beetje aan het nadenken over wat te kopen dit jaar.

Nog wat ideetjes: bij de Hema verkopen ze potten met kant-en-klare mix om pepernoten te bakken (andere tijden van het jaar verkopen ze ook andere mixen, die zag ik nu niet).
Een mok met theezakjes.
Een (kinder)vuurwerkpakket (knalerwten e.d.).
Tijdschriftenpakket.

Lente

Lente

29-11-2017 om 20:30

Hier is een shopper een populair dobbelsteencadeau

Nou hebben wij cadeaus in een lagere prijsklasse. Een shopper van Hema of Blokker met een leuke print is al snel populair, bijvoorbeeld die van de Hema met een rookworst.
Maar online zie ik hele leuke exemplaren tot 10 euro (google, shopping, 4-10 euro).
Of via deze link: https://www.google.nl/search?biw=1230&bih=647&tbm=shop&q=shopper&sa=X&ved=0ahUKEwiy2bLkweTXAhVR2qQKHZWuBwkQuisI2gMoAQ&tbs=vw%3Ag%2Cmr%3A1%2Cprice%3A1%2Cppr_min%3A4%2Cppr_max%3A10

trip

trip

29-11-2017 om 20:34

Bij

de Xenos hebben ze een scratchmap met (10 euro) of zonder lijst. (6 euro)
Leuk!

specht

specht

29-11-2017 om 20:43

Triva

IQ twist op verschillende niveaus verkrijgbaar. Ook per niveau worden de puzzels steeds moeilijker.
Nu met korting oa bij Bart Smit voor 8 euro en ik geloof 88 cent

Tjmax

Sinds kort hebben we hier een TJmax. Wat heeft die winkel leuke spullen.
Zo kocht ik een magnetron omelet bakje. Ik maak nu in de magnetron een omelet.
Prijs €4,99
Of een verchroomde zeephouder die je op de tegels kan bevestigen dmv vacuumsysteem.
Of de grote stukken lavendelzeep uit Engeland

Li

Li

30-11-2017 om 10:39

wat is

een scratchmap?

Paddington

Paddington

30-11-2017 om 10:50

Keezbord!

erg leuk spel voor jong en oud. Ook binnen de prijs

Sint-vierder

Sint-vierder

30-11-2017 om 10:55

groot, gek, geluid

Mijn ervaring met dobbelen is inmiddels dat kado's bij voorkeur een beetje gek zijn. Of geluid maken. Of heel groot zijn. Dan is het namelijk pas echt leuk om kado's van elkaar af te pakken of weg te geven. Bij ons brengt iedereen meerdere kado's in, waaronder een 'zolderkado'. Je grootste miskoop ooit, dat vreselijke ding uit je kerstpakket, iets dat al jaren in de schuur staat of wat dan ook maar. Hilarisch zijn ze vaak. Dan zit je opeens met een rommelmarkt-schilderij van 2 meter op je schoot, of met een oubollige theepot. Ook met de 'echte' kado's is het leuk om een beetje gek te doen. Voor 15 euro kun je bijvoorbeeld wel 25 zakken chips kopen. Daar kun je een heel grote doos mee vullen. Succes verzekerd.

Staatsloten, scheurkalenders of kaartspelletjes zitten er bij ons steeds minder tussen. Zijn op zich leuke kado's, maar voor in een dobbelspel een beetje saai.

Hanny61

Hanny61

03-12-2017 om 20:36

Dobbelsteenspel

Hoe werkt het eigenlijk.? Ik zie het vaan voorbij komen, maar ik heb geen idee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.