Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wekelijks schema

Hallo allemaal............ vroeger was ik lid van een nieuwsbrief of een groep waarbij je elke week een huishoudschema toegestuurd kreeg en volgens mij ook een weekmenu maar dat weet ik niet meer zeker.

Nu mijn jongste ook naar school gaat, moet ik echt mijn tijd opnieuw in gaan delen want er komt niets uit mijn handen.

Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?? Het liefst een soort nieuwsbrief die je elke morgen in je mailbox krijg zodat ik het niet uit mezelf moet gaan opzoeken op een site......... want dan laat ik het zitten

Alvast bedankt!!

Liefs
Donna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

30-10-2008 om 14:42

Bij

www.huishoudkunde.nl
groetjes,bastet

Merla

Merla

30-10-2008 om 16:50

Ja leuk maar

Ja leuk, maar daar ben ik ook lid van. Merk er alleen de laatste maaaaanden niets meer van. Volgens mij bestaat die niet eens meer. Of... en dat kan natuurlijk ook, ben ik op de een of andere manier afgemeld. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Daarvoor was het namelijk ook heel vaak heel onregelmatig dat je mail kreeg. Soms ineens een aantal keren achter elkaar, en dan ineens weer een heeeeele tijd niets. Dus volgens mij bestaat die site niet meer. Niet actief in elk geval..

Merla

Merla

30-10-2008 om 16:55

Net even gekeken

Ik heb net weer even gezocht en gekeken maar de site bestaat idd nog wel. Weet alleen niet of die mail nog dagelijks verstuurd wordt.

Petr@

Petr@

30-10-2008 om 17:44

Deze?

Kaat Mossel?

gr.
Petr@

Roos

Roos

30-10-2008 om 20:08

Merla

Ik krijg er ook geen mail meer van, dus ik denk toch dat de site niet meer zo aktief is.
Roos

Jolanda123

Jolanda123

30-10-2008 om 23:17

Kaat mossel

Toevallig heb ik net voor 5 minuten geleden mijn lidmaatschap van die groep opgezegd.
Toen kwam ik tot de conclusie dat je voor 5 euro "client van kaat" kunt worden, en je dan weer voorzien wordt van tips en dergelijke.

je zou ook hier kunnen kijken : http://groups.yahoo.com/group/FLYingIntheNetherlands/

deze groep is actief en werkt goed.

Jolanda

Brianna F

Brianna F

31-10-2008 om 08:52

Huishoudmail

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=386932

deze is net van msn groepen naar clubs verhuisd. Elke dag een taak in je mailbox en een recept van de dag.

marie

marie

31-10-2008 om 10:17

Poets_ze

hallo
hier ben ik een tijd lid van geweest - krijg je inderdaad elke dag een "opdracht".
http://groups.yahoo.com/group/poets_ze/
succes

Donnaik

Donnaik

31-10-2008 om 14:55 Topicstarter

Yes!

Dat zijn de lijsten die ik bedoel!! Ik kon ze maar niet vinden gisteren, was ook de namen vergeten en dan is het lastig zoeken

Heel erg bedankt allemaal!! Ik ga me opgeven voor een aantal en lid worden van de club (ik ben nl al 7 jaar actief op clubs dus is dit een "thuiswedstrijd").

Nu nog proberen alles uit te voeren (beetje aangepast naar mijn eigen tijd en huis natuurlijk ) en vooral vol te houden!!
Nog even en ik dan heb ik ineens een schoon en opgeruimd huis!! Wat zal mijn man blij zijn...... haha

Nogmaals dank jullie wel!!

Petr@

Petr@

31-10-2008 om 16:03

Nou...

ineens een schoon en opgeruimd huis is wel erg optimistisch ))
Ik ben nu bezig met een cursus van 8 weken van Kaat Mossel "Persoonlijk Opruimen". We zitten nu in de 7e week en nu kan ik zeggen dat mijn huis opgeruimd is, van zolder tot garage! Een geweldig gevoel, alle overbodige rotzooi is het huis uit, spullen hebben een eigen plek en ik heb altijd een opgeruimd huis.
gr.
Petr@

Donnaik

Donnaik

31-10-2008 om 19:42 Topicstarter

Oeps...

Inderdaad, ik had beter het woord ineens tussen "" kunnen schrijven

Kaat Mossel ga ik ook even naar kijken!

Petr@ - o.t.

zucht....ik ben jaloers. Dat wil ik ook. Ons huis wordt momenteel alleen maar voller en voller, vanwege het leeghalen van het huis van mijn schoonmoeder. Als haar huis leeg is, ga ik meteen hier beginnen met de actie om per kamer alles te sorteren, weg te gooien en netjes in te delen. Ik kan er simpelweg gewoon naar verlangen...een opgeruimd huis. Héérlijk!

groetjes van Purk

Petr@

Petr@

01-11-2008 om 21:24

Purk

Het is inderdaad een heerlijk gevoel. En ik ben er natuurlijk al 7 weken mee bezig dus langzamerhand is er een routine in gekomen dat het ook opgeruimd blijft!
Als je tips nodig hebt, weet je me te vinden.

En sterkte met het leeghalen van het huis van je schoonmoeder.
gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.