Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welk soort ondergoed is fijn en comfortabel?

Hallo dames, 

Ik heb even jullie advies nog wat betreft fijn en comfortabel ondergoed. Al enige tijd draag ik van alles en nog wat omdat ik geen enkel soort slip fijn meer vind zitten. Voorheen droeg ik altijd simpele zwarte slips van de Hema. Maar die vind ik dus totaal niet lekker meer zitten? Hebben jullie tips en aanrader voor mij? 

Groetjes Ilona


Was is lekker zitten? Wat zit er niet lekker, het materiaal, het model, de randjes? Maatje groter nemen misschien?

Ik ben dol op ondergoed van bamboe(viscose), heerlijk zacht.

Ik draag meestal strings, van de action. Vind ik fijn zitten. Alleen als ik ongesteld ben heb ik "gewone" onderbroeken aan. Pas wat mee genomen van de H&M. Zitten goed.

Ik droeg altijd "gewone" witte of zwarte slips van Sloggi, Ten Cate of eigen merk Hunkemoller (basic medium slip), maar sinds een tijdje draag ik (op aanraden van de verkoopster in een lingeriewinkel) Boxers van Avet. En die bevallen veel beter dan verwacht. 
Gaan niet "tussen je billen zitten", blijven mooi van model. En dat ze niet helemaal van katoen zijn, merk je ook niks van.
En ze zijn er in allemaal leuke printjes en kleurtjes. De bijpassende hemden bevallen ook erg goed.
https://www.avet.nl/dames-ondergoed/boxers/?gclid=EAIaIQobChMI6tyBu_b9-QIVSLrVCh0VqAR1EAAYAyAAEgLFQPD_BwE
https://www.lingeriehuisonline.nl/avet-ondergoed
Ik heb nu vergelijkbare besteld van een ander merk. Hopelijk bevallen die net zo goed.
https://www.rjbodywear.com/dames/shorts-slips-strings/boxershorts?badstof_kruisje=313
Oké, zijn wel duurder dan de "gewone" witte onderbroeken, maar ze gaan lang mee.

IlonaK

IlonaK

05-09-2022 om 17:52 Topicstarter

@Fourtyfour
Oke. Heb ik zelf nog nooit gedragen. Misschien is dat wel een optie voor mij. Wat vind jij van gewone slips dan? 

Ilona, draag ik echt alleen als ik ongesteld ben. Maandverband en een string gaan niet echt goed samen 😉.

IlonaK

IlonaK

05-09-2022 om 18:08 Topicstarter

Vind je gewone slips wel lekker zitten dan? 

Bijtje82

Bijtje82

05-09-2022 om 18:17

Ilona, ga eens in op de vragen die aan jou gesteld worden ipv aan de vrouwen hier vragen welk ondergoed zij dragen.  

Wat bevalt je niet aan normaal ondergoed?

Bijtje82 schreef op 05-09-2022 om 18:17:

Ilona, ga eens in op de vragen die aan jou gesteld worden ipv aan de vrouwen hier vragen welk ondergoed zij dragen.

Wat bevalt je niet aan normaal ondergoed?

Ooohhhh.... die weer?

IlonaK

IlonaK

05-09-2022 om 18:28 Topicstarter

Normaal ondergoed zit niet fijn bij mij, het kruipt op, snijd en voelt oncomfortabel aan, 

Bijtje82

Bijtje82

05-09-2022 om 18:33

IlonaK schreef op 05-09-2022 om 18:28:

Normaal ondergoed zit niet fijn bij mij, het kruipt op, snijd en voelt oncomfortabel aan,

Dan moet je ondergoed zoeken met brede banden of naadloos. 

IlonaK schreef op 05-09-2022 om 18:28:

Normaal ondergoed zit niet fijn bij mij, het kruipt op, snijd en voelt oncomfortabel aan,

Maatje groter misschien?

IlonaK schreef op 05-09-2022 om 18:28:

Normaal ondergoed zit niet fijn bij mij, het kruipt op, snijd en voelt oncomfortabel aan,

Daarom draag ik dus de boxers van Avet - misschien eens proberen?

En inderdaad niet te klein kopen.

IlonaK

IlonaK

05-09-2022 om 19:01 Topicstarter

Heb al wel eens een tijdje boxers gedragen. Vond het toen niet zo fijn eerlijk gezegd. 

Bijtje82

Bijtje82

05-09-2022 om 19:21

Misschien ligt het niet aan je ondergoed, maar aan het soort kleding dat je eroverheen draagt.

IlonaK schreef op 05-09-2022 om 19:01:

Heb al wel eens een tijdje boxers gedragen. Vond het toen niet zo fijn eerlijk gezegd.

De  "gewone" boxers vind ik ook niks. Kruipen in mijn bilnaad

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.