Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

17-12-2017 om 20:00

Welk warm hapje voor de borrel zal ik maken?

Ik moet voor de borrel zorgen voor de hapjes en de drankjes. Nu wil ik ook graag iets warms er bij maken, maar wat? Ik heb een kookplaat tot mijn beschikking.

Geen oven?

Met n oven heb je meer mogelijkheden. N klein moulinex oventje kun je misscgien ergens lenen?
Maar goed, zonder oven:

Warme gehaktballetjes? Alvast thuis voorbereiden en dan met prikkertjes serveren
Gluhwein; je kunt hem ook maken van alcoholvrije wijn of rode druivensap met n pakje mix
Ragout, vreselijk ouderwets maar heerlijk op n sneetje stokbrood
Garnalen met knoflook peterselie en citroen opbakken. Wel gepelde grijze garnalen nemen. Roze zijn al gekookt en worden rubberachtig. Vrees wel dat t kostbaar wordt
Gemarineerde champignons? Thuis al in de marinade zetten en bakken zodat t vocht al n beetje verdwijnt. Doet t ook leuk in zo'n glaasje met frisee of rucola
Kip? Drumsticks of die mini variantjes? Thuis alvast bakken en ter plekke nog opwarmen?

die gehaktballetjes zijn een goed idee

Gehaktballetjes zijn handig: iedereen vindt ze lekker (tenzij je een gezelschap met veel vegetariërs hebt), je kan ze met alleen een prikker eten, (zonder schoteltje eronder) en ze kruimelen niet.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.