Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

16-10-2017 om 11:52

welke binnenstad veel overdekt?

Wij hebben met veel moeite een winkeldag kunnen plannen, 3 vriendinnen met onze puberdochters.Dat is volgende week dinsdag geworden. Het plan is om met groepsretour naar Almere te gaan, dat schijnt een gezellig centrum te zijn met een stukje aan het water. Maar nu zijn de voorspellingen voor volgende week erg regenachtig.
Zijn er in Almere veel overdekte mogelijkheden. Wellicht iemand een alternatief met wel veel overdekte mogelijkheden. max 2 uur treinen vanaf Almelo-Hengelo? Ik weet ook het is nog ver in voren..misschien klopt de weersvoorspelling helemaal niet en krijgen we nog zo'n mooie week als deze ;.)

dacht t wel

Volgens mij is t redelijk overdekt in Almere. Anders Amstelveen? Veel plezier in elk geval!

angel3

angel3

16-10-2017 om 19:12

Utrecht hc

Het nieuwe hoog Catharijne is echt prachtig met gloednieuwe winkels. Nog niet helemaal af maar toch.

Tihama

Tihama

16-10-2017 om 20:06

Overdekt

Er zijn in Almere wel een aantal straten van het winkelgebied die overdekt zijn, maar niet het hele winkelgebied.

Kijk met Streetview maar eens op de straten: Bottelaarpassage, Zoetelaarspassage, De Diagonaal.

Het is natuurlijk niet zo groot als heel HC, maar het biedt wel wat kansen om een stuk regen te missen.

40er

40er

17-10-2017 om 08:09

Flora

Voor deze keer is het niks, maar ken je de outlet in Ochtrup? Is een half uurtje vanaf Enschede.

Flora B

Flora B

17-10-2017 om 11:54

bedankt voor het meedenken

Ik heb het bekeken op Streetview en zie winkels waar onze pubers wel wat mee kunnen die overdekt zijn. Mocht het helemaal bar en boos zijn dan is HC altijd goed, maar het was de laatste jaren wel vergane glorie. Fijn dat ze aan het renoveren zijn.
40er, ik heb wel gehoord van de outlet, zeker toen het net was geopend, veel reclame in de regio maar nog niet geweest. Jij vindt het de moeite waard?

40er

40er

17-10-2017 om 16:35

Flora

Wij vonden het wel de moeite waard. Van schoonmoeder tot nichtje van 16.

angel3

angel3

17-10-2017 om 19:44

Florab

Echt de moeite nog eens terug te komen. Mooie grote nieuwe WE conceptstore. Grote bershka. Mooie sissy boy. Deel nieuw deel nog oud.

Heb ik wat gemist?

Ik moest voor mijn werk in de binnenstad van Utrecht zijn en loop dan door HC, maar ik vond het maar een zooitje.

Utrechtse

Utrechtse

20-10-2017 om 07:50

Is vernieuwd, nu nog gedeeltelijk, maar al een aardig deel. Het nieuwe deel is echt prachtig! Kijk evt even op internet, is vast wat over te vinden.

Het andere deel is door de verbouwingen wat rommelig.

Er is natuurlijk ook een groot deel buiten. Niet overdekt maar winkels vlak bij elkaar (dus je hoeft niet lang door de regen) en erg veel. Heel gezellig, oude stad en oude gracht.

Zomer

Zomer

20-10-2017 om 11:47

Moedermop

Dan heb je inderdaad wat gemist want vorige jaar nog met man geweest en toen zag het er al heel mooi uit. Inderdaad is dit een goed alternatief. Al vind ik Almere ook erg leuk. Meestal gaan wij daar ook 1 a 2x per jaar naar toe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.