Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miep

Miep

19-06-2013 om 11:16

Welke kleur bh onder een wit shirt

Welke kleur bh dragen jullie onder een wit t-shirt. Iemand heeft mij eens verteld dat je het beste rood kunt dragen. Ik zou zelf geneigd zijn tot huidskleur.


Vic

Vic

19-06-2013 om 12:17

Wit

Ik heb niet zoveel verschillende kleuren dus dan doe ik gewoon wit en afhankelijk van mijn bui en welke mensen ik onder ogen moet komen doe ik een dun hemdje aan.

-Flupke-

-Flupke-

19-06-2013 om 12:27

Rood?

lekker opvallend. Nee, ik doe een huidskleurige aan. Of wit inderdaad.

Rood

Het klinkt stom, maar het werkt echt.

Jessica O

Jessica O

19-06-2013 om 12:49

Of huidskleur of rood. Maar wel het liefst een gladde waar niet snel tepels door priemen
Onder een witte broek meestal ook een rode slip, valt ook niet op.

Merel

Merel

19-06-2013 om 13:02

Ja rood!

Inderdaad, rood is dé kleur onder wit die je het minste ziet. Misschien kan huidskleur ook, heb het nog nooit vergeleken, want ik doe liever rood ondergoed aan dan huidskleurig

Miep

Miep

19-06-2013 om 13:37

Ok als jullie het zeggen

ga ik het proberen.
Bedankt!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-06-2013 om 17:03

Verrassend

Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn dat rood de beste keus is.

Mamvantwee

Mamvantwee

19-06-2013 om 19:08

Yep

Doe ik ook onder witte broek: knalrode slip. Beter dan wit of huidskleur. Je ziet er niets van.

groet, Mamvantwee

ijsvogeltje

ijsvogeltje

19-06-2013 om 19:58

Ook

Rood of huiskleurig inderdaad!

Berber.

Berber.

19-06-2013 om 20:28

Ook yep

Ik deed eerst huidkleurig maar rood werkt echt en is ook nog eens veel mooier.

Ook

Ja! Rood is ideaal. Niet zo aseksueel als huidkleurig en echt onzichtbaar onder wit.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Jesse_1

Jesse_1

19-06-2013 om 23:29

Lol

Ik ga snel maar eens rood ondergoed aanschaffen, doe het al jaren 'fout'!
Thnx

Kinne

Kinne

20-06-2013 om 12:35

Wat voor onderbroek?

Als je voor rood kiest heb je dan een gewone aan of een string?

Heb nu vaak onder een witte broek een witte string maar eigenlijk vind ik dat niet zo lekker zitten en als je nu met een gewone rode onderbroek het probleem ook oplost weet ik al wat ik van het weekend bij de hema ga kopen.

Berber.

Berber.

20-06-2013 om 13:22

Boewaah

Strings. Yikes. Never. Nooit. Echt niet. Dus. Dan liever een broekje met (korte) pijpjes. Zie je ook geen randen en naden.

krin

krin

20-06-2013 om 13:32

Aha

Dus het gros draagt rood onder wit omdat het én sexy is, én je er niets van ziet. Ligt het aan mij, of is deze uitspraak innerlijk tegenstrijdig?
Nieuwsgierige groet,
Krin (immer onsexy)

amk

amk

20-06-2013 om 13:35

Krin

je ziet het niet, en het is pas sexy als de bovenlaag uit is. helemaal niet tegenstrijdig dus, maar juist een aanvulling op elkaar. ☺

Mamvantwee

Mamvantwee

20-06-2013 om 13:49

Sexy

Ik hoef ook niet in mijn rode ondergoed sexy te zijn voor de bakker of bij de kassa van AH, maar vind het thuis voor mijn man wel leuk. Vandaar die (witte) broek over de rode onderbroek!
(En zeker nooit geen string, wat een ondingen zeg!)

groet, Mamvantwee

Merel

Merel

20-06-2013 om 14:26

En leuker dan

Ik heb meestal kleine boxershortjes, en dan vind ik een rode inderdaad charmanter dan een huidkleurige (dat vind ik de meest onsexy kleur) die heb ik dus niet eens. Strings komen er hier ook niet in.

Berber.

Berber.

20-06-2013 om 17:05

Nou nee

Niet omdat het sexy is maar omdat ik rood mooier vind dan huidkleurig (dat woord alleen al bezorgt me de rillingen). Gewoon een kwestie van smaak. In mijn geval.

mix

mix

20-06-2013 om 17:08

Rood absoluut mooier van kleur

maar net zo zichtbaar hoor (voor mij dan, geen idee of ik röntgen-ogen heb)

Berber.

Berber.

20-06-2013 om 17:10

Net zo zichtbaar als huidkleurig (brrr) maar toch echt minder zichtbaar dan wit.

krin

krin

20-06-2013 om 18:17

Huidkleurig berber

Is inderdaad heel brrr. Het woord en de niet-kleur. Alles beter dan dat. Behalve rood. Vind ik. Hoe dat de kleur van sexy heeft kunnen worden, ik snap het niet.

Berber.

Berber.

20-06-2013 om 18:32

Ja maar, ja maar

Wacht nou even. Ik heb nergens het woord sexy gebruikt. Ik vind het woord sexy net zo brrr als het woord huidkleurig (combineer de twee woorden en ik zie meteen de benen van de dames van Luv voor me, in huidkleurige netpanty's, eind jaren '70) maar ik vind rood gewoon mooier dan, nou ja, dat dus. Jij niet. Soit.

Weet je wat trouwens echt heel goed werkt? Een witte onderbroek onder een rode broek.

Stenna

Stenna

20-06-2013 om 19:36

Perzikkleurig

zo noem ik gewoon mijn ondergoed in de kleur-die-niet-genoemd-mag-worden. Probleem opgelost. In mooie stof en vormgeving is zo'n perzikkleurige bh best sexy hoor, niks mis mee. Idem voor slips.
Rood staat heel raar op mijn huid (witroze-achtig van tint, rood ondergoed op bikini geeft een vreemd ziekelijke rozerode gloed lijkt het, beetje als rodehond zeg maar).

Roosje Katoen

Roosje Katoen

20-06-2013 om 21:27

Haha berber

Goeie tip van die rode broek

Ik zie een rode bh toch wel een beetje onder een wit shirt, dus als ik echt safe wil zijn doe ik een huidskleurige aan (ook gelijk safe als libidokiller).

Idd huidkleurig

Tenzij je graag wilt dat de contouren van je bh goed zichtbaar zijn. Sexy is het niet, maar ik vind het tonen van bh's en strings enzo sowieso unsexy.

Vic

Vic

20-06-2013 om 22:11

Huidkleurig

Volgens mij heb ik in mijn leven 1 keer een huidkleurige bh gehad. Dat was mijn allereerste bh'tje toen ik 11 was, en die mijn moeder had gekocht zonder mijn toestemming. Verschrikkelijk vond ik het.
Overigens valt me nu vaak bij de kassa van lingeriewinkels op dat ik een van de weinigen ben die vooral 'degelijk' ondergoed koopt. Al die jonge meiden hebben stringetjes en kanten bh'tjes in zwart en rood.

+ Brunette +

+ Brunette +

20-06-2013 om 23:10

Rood? ik zal het eens proberen.

Heb net een huidkleurig setje gekocht, aangezien ik voorlopig toch niet aan de man wil en het is heerlijk onzichtbaar. Wit onder wit kan ook heel mooi zijn, subtiel sexy. Hangt een beetje af van het soort kleren.

Ely

Ely

20-06-2013 om 23:52

Anekdote

Had laatst een zakelijk evenement en daar was een (jonge)dame die ook de rood-onder-wit gedachte had gehad. Alleen haar shirt was van een soort gaasachtige stof en de snijding van de hals was wijd dus je zag haar bh én door haar shirt heen én sommige stukken omdat hals te wijd was. In combinatie met een grote zonnebril die ze heel veel op haar neus had of in heur haar en de rest van haar outfit was het in mijn bescheiden mening hoerig chique. Echt een gevalletje plak mis.
Ik denk trouwens dat ze een wilde avond had gehad ofzo want een zonnebril binnen omdat de zon door t raam schijnt in een professionele setting verwacht ik van Patty Brard maar verder niet heel snel.

Ik ben trouwens van de witte strakke Hema hemdjes, ideaal als ik zeker wil weten dat het niet teveel doorschijnt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

P

P

21-06-2013 om 09:02

Vic

Degelijk ondergoed koop je toch ook niet in een lingeriewinkel maar bij de Hema

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.