Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

18-02-2011 om 14:13

Welke kleurencombinatie voor dochter met de kleding van de hema?

De Hema heeft op dit moment meidenkleding die dochter past en ze ook nog leuk vindt. Nu vinden we het moeilijk welke kleurencombinatie het zal moeten worden. Het gaat om een legging, rokje, tshirt en vestje, dit is verkrijgbaar in de kleuren wit, lichtgrijs, knalroze en blauw. Het rokje is ook verkrijgbaar in appeltjesgroen.
Dit is het vestje: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/meisjeskleding/meisjesvest-(30884210).aspx
Onderaan bij 'bijpassend artikel' staat ook een rokje met streepjes, het rokje dat dochter op het oog heeft is effen.
Een grijs vestje vind ik te licht voor haar maar als tshirtje zou het kunnen. Als je 12 bent wil je geen rose als hoofdkleur en ze vindt het groene rokje erg leuk. Wat voor combinatie zullen we hiervan maken?
Ik had, vooral om te kijken of het past, op het tshirt na alles in het blauw genomen. Ze kan nu bijna voor smurf doorgaan en dat wil ze niet maar wat/hoe dan wel.

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

18-02-2011 om 15:49

Groenblauwgrijs

Ik zie wel voor me: groen rokje, grijze legging, grijs shirt en blauw vestje. Maar ik ben het met Beemer eens, eigenlijk staan al die kleuren wel mooi bij elkaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.