Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zus

Zus

05-06-2018 om 17:57

Welke oplossing: jurk

Ik heb een nette jurk gekocht voor een plechtige gelegenheid waar ik deze week bij ben. Het probleem is alleen dat de jurk op zich goed past, alleen te ruim is bij de buste. Er zijn coupenaden en die flubberen bij mij, een soort leeg flapje . De kleermaker zei dat ze het eigenlijk niet netjes krapper kan maken, dus dat doe ik dan maar niet. Maar hoe kan ik het nu oplossen zonder knip-en naaiwerk? Een extra cupmaat erbij frobelen gaat ook weer lastig. Iemand een goeie tip?

Lente

Lente

05-06-2018 om 18:09

push-up bh? maximizer bh?

Ga naar een lingeriezaak en trek de jurk aan. Zo kom je er snel achter welk model gaat werken.
Met sommige bh's smokkel je er al gauw een cupmaat bij.

Kaori

Kaori

05-06-2018 om 18:14

lingeriezaak idd

en daar bh's met 'kipfiletjes' passen, dan vul je zo een grotere cupmaat.

Je kunt ze ook bij Wehkamp bestellen: https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-lingerie/lingerie-accessoires/magic-bodyfashion-siliconen-full-cup/C21_1A3_A40_425615/

maar zo iets dus.

Net gekocht?

Je hebt hem net gekocht, dus je hebt de bon nog? Ruilen voor een jurk die wel perfect past.
Zelfs een aangepaste bh kopen is eigenlijk zonde van je geld. Wat niet goed zit daarin ga je je nooit, ook niet na aanpassingen, prettig in voelen. Althans, dat is mijn ervaring.

Maar als deze jurk het toch moet zijn...ja, dan met extra vulling de cups passend maken.

Zus

Zus

05-06-2018 om 21:45

Cupmaat erbij maken dus . Dank voor de tips. Wil40, ja, vorige week maar hij zat voor de rest zo goed en was precies wat ik zocht, dus wil die jurk graag houden. Maar je hebt wel gelijk. Tis lastig een echt nette jurk helemaal perfect te krijgen, vooral als je lijf niet perfect is!

Zus.

Nobody is perfect
Krijgen we een foto als je mooi opgedoft klaar bent voor vertrek?
O nee, dat is waar ook, dit is geen Facebook.....

De ene of de andere BH

Kan al heel veel schelen. Dan hoeft er vaak nog niet eens een kipfilet in maar zit t gewoon anders zeg maar. Jurk mee en naar de lingerie zaak... t is dr wel warm voor

Zus

Zus

06-06-2018 om 22:48

Jurkbook

Haha, Wil40, soms wel jammer dat we dat niet hier kunnen. Aan de andere kant, denk niet dat iedereen het vrijuit over kipfiletjes in BH’s meer zal durven hebben dan

Morgen naar de lingeriezaak, lekker warm inderdaad, pfff.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.