Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-02-2016 om 10:33
Mijn dochter van 7 heeft van de week een afspraak met de oogarts. Waarschijnlijk moet ze een bril.
Nu heben we hier op 't dorp 3 opticiens: een zelfstandig familiebedrijf, Pearl en Hans Anders. Stel dat ze een bril moet, waar ga ik dan heen? De zelfstandige? Die staat goed bekend, maar is erg duur (is een kind dat waard een dure bril?). Of ga ik naar een van de andere twee? Wie heeft ervaring?
24-02-2016 om 18:46
Best pittig ja.
Wat leuk dat je dochter zo blij is met haar bril, ik vond het vroeger maar lastig, dat ding op mijn neus.
Tja, het is best veel geld, maar als ze er goed mee kan zien is dat het belangrijkste.
24-02-2016 om 20:51
Vandaag
heeft ze wel 15 keer op mijn mobiel naar de foto van zichzelf met bril gekeken en iedere keer zuchtte ze: ik vind 'm zo mooi hè mam.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.