Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liezelotje

liezelotje

30-10-2008 om 10:37

Welke raambekleding voor draaikiepraam?

Wij zijn op zoek naar raambekleding voor onze draaikiepramen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er is zojuist een stoffeerder geweest en in principe is alles mogelijk; hij adviseerde voor onze situatie alleen wel om het produkt op het raam te bevestigen.
Wie kan mij tips geven? Wat hebben jullie en hoe bevalt het?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

30-10-2008 om 10:54

Folie?

ik weet niet precies wat je zoekt en of het ook verduisterend moet werken. Als dat niet het geval is: is raamfolie dan misschien een optie? Gaat inkijk tegen en is errug onderhoudsvriendelijk.

Let op met plakfolie en hr++

Bij HR++-ramen kun je beter geen plakfolie gebruiken. Zelfs zonwering, die vlak voor het raam langsgaat, half dichtdoen is onverstandig. Op die manier kan het raam ongelijkmatig opwarmen, wat weer interne spanning geeft. Het is slecht voor de levensduur van je glas en met wat pech kan het zo breken.

Welke kamer?

Hoi,

Voor welke kamer is het ? In de woonkamer zou ik mooie duettes (luxaflex) ofzo kopen. In de kinderkamer heb je ook hele leuke rolgordijnen met dessins voor kinderen.
Je kunt er idd alles voor hangen. De producten worden met een spankabeltje begeleid, dus het product blijft mooi voor je raam hangen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.