Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

29-06-2010 om 11:53

Welke schoenen met steunzolen

Jaaa, het is zo ver, ik ben weer terug aan de steunzool, in een poging om mijn voetverzakkingen tot stilstand te brengen.
Nu was ik eigenlijk niet van plan om met schoenen die op welke manier dan ook néigen naar degelijkheid te gaan lopen. Ik heb ze nu in mijn All-Stars gedaan, daar passen ze goed in, maar de schoenzoolmaker adviseerde toch iets met meer steun aan de hiel.
Wie heeft er voor mij een tip voor niet-degelijke steunzoolschoenen? Ik kan natuurlijk op Doc Martens gaan lopen, alleen die zijn wel wat zwaar en minder geschikt voor het werk (ja, ik kan wel op All-Stars verschijnen). En moet ik dan ook een maat groter gaan kopen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Guinevere

ik ga altijd met mijn steunzolen nieuwe schoenen kopen en leg ze in de winkel in de schoenen en dan pas ik ze, bij veel merken kunnen de zolen eruit, maar ik heb meer baat bij een stevigere schoen die wat steviger is in de hak, meestal heb ik ecco,wolky's ook voor het werk draag ik van dit merk schoenen, ik moet veel lopen.
In deze merken heb je ook wel leuke schoenen. er zijn veel schoenen waar de binnenzool uitkan.
suc6 krulleke

Guinevere

Guinevere

29-06-2010 om 12:27

Krulleke

Ik zal zo eens kijken. Is het zinnig om de binnenzool ergens uit te halen, als het maar 2/3e steunzool is? De tenen zijn nog "vrij".

Guinevere

Guinevere

29-06-2010 om 12:55

All stars met harde hiel?

Bestaan er eigenlijk ook All-stars met een hardere hiel? Dan kan ik er daar een dozijn van aanschaffen.

Hanne.

Hanne.

29-06-2010 om 13:15

Overal in

Aan mij heb je niet veel want ik stopte ze eigenlijk overal in...alleen in m'n sandalen niet, al 'mocht' dat van de meneer die ze gemaakt had wel (maar 't ziet er echt belachelijk uit!).

Binnenzooltjes heb ik er nooit uit gehaald. Tenzij het van die voorgevormde waren waarbij de 'bobbel' op de verkeerde plek zat.

Guinevere

Als je maar een half zooltje hebt zal het wel fijn zijn als er onder je tenen ook fijn aanvoelt, ik zou dan kijken naar de binnenzool hoe dat die eruit ziet en als het hoge binnenzolen zijn en de schoenen goed de binnenzolen eruit halen en er een ander binnenzooltje inleggen, die kun je zo los kopen in de winkel.
gr Krulleke

Guinevere

Guinevere

29-06-2010 om 13:55

Oh, ik vind net nog een paar Wolky's in mijn kast, type Brazil, met hakje. Toch wel een beetje aan de degelijke kant, maar alla. Als ik de binnenzool eruit haal, zijn ze gelijk te groot, dus dat gaat niet.
In mijn eigen Doc Martens gaan die zolen helemaal niet, het zijn van die halfopen dingen met een hak. Heel charmant om die zool eruit te zien steken. Mary-Jane's staan mij helaas niet (en ik heb geen plompvoeten hoor, haha, juist hele smalle franse voetjes .
Ik speur lekker verder, vanmiddag loop ik langs de Ecco-winkel dus dan kijk ik daar ook even. Ik krijg alleen altijd blaren in Ecco's.

mar

mar

29-06-2010 om 14:37

Zooltjes

Wat je ook kunt doen als binnenzool verwijderen de schoen te groot (is waarschijnlijk te wijd?) maakt: een stel platte inlegzooltjes (schuim,vilt oid) erin leggen en daarop de steunzool.
Toen ik jaren geleden met steunzolen begon had ik allerlei variaties in combinaties van inlegzooltje en steunzool per schoen.
Ik ben zelf niet van de All Stars, Wolky en Ecco vind ik wel leuk maar zijn vaak te breed of te slap voor mij. Ik slaag vaak goed bij de betere schoenenwinkel en heb dan merken als : Durea, Gabor, Clarks, Antonio Paolo. Sommige modellen zijn wel erg netjes, maar er zitten ook leuke tussen.

Guinevere

Guinevere

01-07-2010 om 14:12

Ik heb toegeslagen

Ik heb toegeslagen in de plaatselijke uitverkoop. Een hele lading verantwoorde schoenen, en nog best aardig ook. Ik heb deze gekocht: http://www.nelson.nl/now/c_images/thumbs_products/8733_800_800.jpg . Ze zien er behoorlijk braaf uit, maar ze combineren leuk en zitten lekker met die steunzool erin. Ben wel een maatje groter gaan zitten.
En verder nog "gewone" sandalen met een klein hakje en een paar heftig gekleurde gympen. Daar passen de zolen ook goed in.
Bij de Ecco-winkel ben ik ook geweest, maar niet geslaagd.
Bedankt allemaal, ik blijf zoeken, want ik ben nu wel hevig aan geschikt schoeisel toe.

All stars?

Hé Guinevere,
Ik zag toevallig deze en moest gelijk aan je denken:
http://www.wijdeman.nl/website/index.php?artcode=2033029001&p0=2&p1=343&p2=5

Zouden deze 'allstars' wel voldoende steun bij de hiel geven??

Guinevere

Guinevere

04-07-2010 om 22:29

Triple

Sooo, dat zijn leuke winter-allstars zeg. Wel wat aan de prijs. Even wachten op de uitverkoop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.