Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen

Carmen

05-02-2013 om 20:26

Welke (stille!) inbouwvaatwasser?

Mijn huidige vaatwasser, AEG favorit 86050, is aan vervanging toe. Heeft iemand toevallig onlangs een nieuwe vaatwasser gekocht, en kan een model aan of afraden? Het gaat om een volledig geintegreerde, en zo stil mogelijk (wegens zeer open keuken).

Carmen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

06-02-2013 om 00:13

Gorgelen van afvoer

Hoi
Tegenwoordig zijn eigenlijk alle inbouwvaatwassers wel stil. Wij hebben ook een open keuken en wat ik meest lawaaiig vind is het gorgelen van de afvoer als het water afgepompt wordt. De vaatwasser zelf stoort me niet.
Wij hebben trouwens een Miele.

Neff

Ik heb sinds deze zomer een Neff S71M65X8EU/52. Supergoed ding en erg stil. Heel handig vind ik ook de vele op- en inklapbare rekjes en het bestekmandje dat je over de bordenhouders heen en weer kan schuiven. Ik vind het een ideaal ding.
In Nl is Neff niet zo'n gangbaar merk maar het is top in Duitsland.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Mover

Mover

07-02-2013 om 08:01

Bosch super silence

Heb ook een open keuken, en nu sinds een jaar denk ik een Bosch. Super Silence. Werkt uitstekend, is fluisterstil. En gelukkig zit er een tijdklok op, zodat ik m programmeren als ik naar bed ga.
Wij hebben gewoon specs vergeleken van diverse vaatwassers en daarbij ook naar Db gekeken.

Puck

Puck

07-02-2013 om 11:45

Bosch of siemens

Mover noemt een Bosch, maar je kan ook een superstille Siemens aanschaffen, zijn zo ongeveer hetzelfde en inderdaad heel erg stil. Meestal draait ie bij ons 's nachts maar als wij m overdag aan hebben hangen we een handdoek oid op het kastje om ons eraan te herinneren dat de vaatwasser aanstaat. Je hoort m echt bijna niet en wij trekken dan nog wel eens per ongeluk de deur open. Als hij draait kun je een meter verderop gewoon een gesprek voeren zonder stemverheffing.

Bosch/ siemens/ neff

komt allemaal uit dezelfde Duitse fabriek, volgens het "Neff" mannetje dat van de week hier thuis was. ( Hij was er ook al eens voor een Bosch wasmachine)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.