Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Selma

Selma

25-11-2015 om 22:41

Wie denkt mee: nog 4 cadeautjes nodig

Wie kan me nog even op weg helpen? Ik heb nog 4 cadeautjes nodig voor de Sint. De tijd dringt want we vieren het zaterdag al. Ik zoek iets voor meid van 19, jongen van 16, een man en vrouw van in de 40. Ik heb echt geen idee meer.
Zeker voor jongen en meisje vind ik lastig. Iemand een idee voor cadeautjes voor deze 4 rond de 20 euro per stuk?
Ontzettend bedankt alvast.

karoli

karoli

25-11-2015 om 22:51

zakmes voor de 16 jarige? Zo'n doosjesbon voor lunch/borrel oid voor partner en zoon? Bioscoopbon voor 2? Mooie poster van stadsgezicht oid voor op slaapkamer?

Juno

Juno

25-11-2015 om 23:56

Hmmm

Jongen:
Playstation-Plus zodat online gespeeld kan worden. In bonvorm bij Intertoys ed. Oorwarmers met ingebouwde koptelefoon. Ghost-scarf. Iets sportachtigs: gewichten, proteïnepoeder oid. Naam in chocoladeletters, tshirt van een game of pokémon (grote wens van mijn 17-jarige, brings back memories of zo). Zo'n ding wat als reserveaccu voor je telefoon kan fungeren, ben even de naam kwijt. Boxjes.
Meisje:
Iets van Lush. Iets makeuppigs wat ze zelf niet gauw zou kopen, chique mascara of zo. Armbandjes, oorbellen. En verder de dingen die bij de jongen staan.
Vrouw:
Goede geurkaars, pakket van Rituals. Iets voor de hobby -tekenen, muziek, koken? Boek.
Man:
Nieuwe Asterix en Obelix, iets voor de hobby.

Tijgeroog

Tijgeroog

25-11-2015 om 23:58

Proteïnepoeder?

Serieus?

Juno

Juno

26-11-2015 om 06:51

Nee

Maar je kán niet weten. Hier in de sportschool zijn een paar hele fanatieke tieners, letten erg op hun voeding, zijn enorm breed en gebruiken dus ook dat poeder.

Lynna

Lynna

26-11-2015 om 07:07

Speakertje voor muziek

Ik heb voor mijn dochter een klein speakertje voor haar telefoon gekocht. 5 cm hoog, redelijk geluid, leuk kleurtje. Rond 20 euro.

Suze

Suze

26-11-2015 om 08:18

hoeveel besteden

Evt kan voor iedereen (mn de dames)een tijdschrift of kortlopend tijdschriftenabonnement. Evt. met zo'n bon. Alleen doen als je denkt dat ze het waarderen, alleen zitten ze er maar mee.

En hoeveel wil je pp uitgeven en wil je 1 cadeau pp of mogen het ook meer kleinere dingen zijn?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.