Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

20-03-2010 om 11:52

Wie doorgrondt het kortingcode-systeem van h&m

Mijn dochter krijgt van die boekjes van H&M, met interessante Engelse titels: spring and summer - ofzoiets. Daar zit de wereld aan losse papieren bij, maar geen kortingscode. Die komt dan weer later. Maar wannéér dan? Is daar een systeem voor? In mijn hoofd komt die 2-3 weken later en dan weer 6 weken later een nieuw boekkie. Iemand hier een gestructureerder idee? Dan is het misschien de moeite om nog even te wachten

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

20-03-2010 om 13:10

Heb je hyves?

Dan kun je namelijk lid worden van de hyve http://hennez-maurits.hyves.nl/ Op deze hyve worden minitieus alle bruikbare kortingscodes bijgehouden, ook de bruikbare combinaties waardoor je altijd de optimale korting eruit kan slepen!
Ik doorzie het systeem verder ook niet maar als ik iets wil bestellen kijk ik gewoon eerst even daar...

Yep, op hyves ...

.. je hoeft overigens geen lid van die betreffende hyve te zijn hoor. Ben ik ook niet, maar als ik ga bestellen check ik daar altijd even de geldende codes.
Het is vaak wel slim om even te googlen, soms zijn er 2 codes tegelijkertijd geldig; bv. 20% op duurste artikel (wel zonde als je die retourneert want dan ben je je voordeel kwijt) EN zoals nu code 1304 die standaard 5 euro korting geeft.

Ook op fora als girlscene.nl ed zijn de codes te vinden overigens; tik 'H&M kortingscodes' in en je vindt meerdere sites.

Toevallig gisteren nog besteld, en code werkte prima!
Succes!
Mare

Tirza G.

Tirza G.

20-03-2010 om 19:15

Nou ja zeg

Wat zijn jullie snel, slim en handig. Dank je wel!

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.