Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Truitje

Truitje

07-01-2010 om 14:57

Wie heeft een tip? Kabeltrui

Ik ben op zoek naar een mooie kabeltrui. 100% wol. Met of zonder col maakt niet uit. Betaalbaar. Er zijn van die héle dure merken maar dat gaat het budget te boven
Heb uiteraard de bekende grote webshops al bekeken, maar niets gevonden. Wie heeft een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gouden tip

Zelf breien. (zelf bezig met drops nr. 105-28)

Rieke

Rieke

07-01-2010 om 16:48

Deze is leuk

https://kinglouie.nl/p-118-roll-neck-leaves.aspx

Maar het is geen kabeltrui en ook niet 100% wol, wel 80%.
Wel erg leuk. En ja, zelf breien is nog leuker. Als je dat kunt dan hè?? En zin hebt, en tijd.

Truitje

Truitje

09-01-2010 om 01:36

Silone & rieke

dank voor jullie reacties.
Helaas kan ik niet goed breien. Heb op het web wel heel mooie patronen gezien. Dus das dan wel spijtig!
Rieke, wat een leuke site is dat. Staat inmiddels bij mijn favorieten. De trui was niet helemaal wat ik zoek, maar de andere kleren spraken me aan.
Groeten van Truitje (nog steeds zonder trouwens)

Rafelkap

Rafelkap

09-01-2010 om 09:08

100 % wol

Ik heb dat ook liever, 100 % wol, lekker warm. Geen tips helaas, hopelijk weet iemand een site zonder polyester. Ik koop wel eens op orangebag.nl , staan ook veel truien/vesten, maar niet helemaal wat je zoekt vrees ik.

Rafelkap

Rafelkap

09-01-2010 om 11:42

Imitz

Aargh, ik zie nu opeens dat ik een vest aanheb van 100 % wol, van imitz, ook van de webshop die ik net tipte (vorig jaar gekocht). Het kán dus wel!

Mayte*

Mayte*

10-01-2010 om 10:34

Inti

Zoek eens op het merk 'Inti'. Altijd 100% natuurlijke materialen (ik zit hier zelf met een vest van wol en alpaca aan), mooie modellen en kleuren, gebreid in Ecuador door vrouwen die er een eerlijke prijs voor krijgen. Het is overigens wel een duur merk, maar op internet kan je nu misschien geluk hebben met uitverkoopjes.

Truitje

Truitje

13-01-2010 om 01:14

Mooi!

Leuke site Rafelkap! Staat ook bij de favorieten. Helaas zat "mijn" trui er helaas niet tussen.
Maite, in de collectie van Inti zag ik modellen die me aanspraken. Grote kabels! Ik heb al gekeken waar er in mijn buurt winkels zitten die het verkopen.
Voor de rest denk ik dat ik maar een jongetje word. Voor heren zijn er talloze prachtige stoere kabeltruien te koop. Potver!
Groeten van Truitje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.