Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

23-02-2010 om 14:30

Wie heeft er een loopband thuis

Hallo,

Ik ben van plan om een loopband aan te schaffen. Ik weet alleen niet waar op te letten. Electrisch of niet..
En er zijn zo veel prijsverschillen.

Wie heeft er één en waar heb je hem gekocht? Hoe duur?
Kortom: veel vragen..

Alle info/tips zijn welkom

Groet
Ellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

23-02-2010 om 19:18

Koop-huur

Hoi,

Ik ben hier ook wel eens mee bezig geweest (uiteindelijk niets gekocht/gehuurd) maar dus wel veel gegoogled hierop. Mij leek het toen het beste idee om er eentje te huren, en als het je dan bevalt kan je hem bij zo'n huurbedrijf vaak ook meteen kopen (met aftrek van je huurprijs als je hem binnen een paar maanden besluit te kopen) misschien kom je er namelijk al snel achter dat je het niet vaak genoeg gebruikt bijvoorbeeld, of je kan (als je huurt) ook nog eens zo'n band omwisselen voor een ander apparaat voor aan paar maanden, als je leuk vindt.

maxime

Electrisch

Ik had er eentje gekocht die je met eigen lichaamskracht moest bewegen, wat een rotding, Heeft ook niet lang in huis gestaan. ZOnder van mijn geld. IK moest eerst dat ding op gang krijgen en mij vasthouden aan de stangen om er snelheid in te krijgen, bij een electrische kun je hem langzaam laten lopen en dan ondertussen harder zetten, gaat veel ontspannener. Je hoeft dan ook geen kracht op de armen te zetten.

Na jaren (nike plus)

binnen fitnessen en op de band rennen heb ik een paar Nikes, een Ipod en een Nike plus setje gekocht en wandel en ren ik buiten. Het meet hoe hard en ver je rent en hoeveel calorien je verbrandt. Werkt voor mij veel beter dan een loopband.

Als je toch voor een loopband gaat zou ik zeker weten een electrische nemen. En ik zou liever een crosstrainer dan een loopband nemen.

Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.