Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marjoleine64

Marjoleine64

26-01-2010 om 10:15

Wie heeft er eitjes van wandelende takken?

Onze wandelende takken hebben de kerstvakantie niet overleefd, en zoon is er nog steeds verdrietig over. Plotseling bedacht ik dat er hier wel eens discussie over takken geweest zijn. Is er misschien iemand die wat eitjes heeft? Zoon zou er erg gelukkig mee zijn, zelfs als hij er maanden op moet wachten voor ze uitkomen. Je kan me mailen op marjoleine64 at hotmail . com (jeweetwel). Meenemen naar de meeting zaterdag mag ook!
Alvast bedankt, Marjoleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

26-01-2010 om 10:57

Marjoleine

Als je ze niet kunt krijgen via het forum: opsturen gaat met deze kou ook prima heb ik ervaren. Wanneer de verzender ze in bubbeltjesplastic verpakt dan gaat het waarschijnlijk wel goed. Op marktplaats staan ook veel advertenties.

Bastet

Bastet

26-01-2010 om 12:41

Ja hoor

Mail maar even.
[email protected]
groetjes,bastet

Bastet

Bastet

26-01-2010 om 12:43

Oh wacht

Ik mail jou wel!
Bastet

He gezellig!

Mijn favoriete onderwerp komt weer eens langs. Bastet, alles goed met je verzameling? Ik moet zeggen dat mijn lamponius guerini een knauw heeft gehad van afgelopen winter. Heb nog maar één volwassen vrouwtje over. Maar goed, ik heb ze dan ook op de slaapkamer staan, waar de temperatuur natuurlijk wat lager is dan in de woonkamer.
Versturen van eitjes gaat inderdaad prima... zolang het niet vriest. Ikzelf ben er bij (kans op) nachtvorst voorzichtig mee.
Groetjes, n@nny

Puck

Puck

26-01-2010 om 13:52

N@nny, ook vorst gaat prima

N@anny, ik heb ervaren dat ook vorst geen enkel probleem is. Degene die ik opgestuurd heb gekregen hebben zelfs een heel weekend overleefd terwijl het buiten behoorlijk vroor. 100% kwam uit, maar dat heeft wel een maand of 5 geduurd.

Puck

Puck, dat is prachtig natuurlijk. Maar zelf neem ik het risico niet zo gauw. Zeker omdat het toch vrij lang duurt voor eitjes uitkomen, kun je net zo goed een paar weekjes wachten tot de vorst over is. Of ze nu bij jou vijf maanden rijpen of bij degene die ze opstuurt maakt ook niet erg veel uit natuurlijk.
n@nny

Marjoleine64

Marjoleine64

26-01-2010 om 14:44

Bastet

bedankt voor het aanbod, je hebt mail!
Marjoleine

Bastet

Bastet

26-01-2010 om 14:59

Nanny

Ik heb alleen nog de indische en de 270,helaas,de rest redde de winter niet.Het is wel lastig om voldoende eten te vinden voor de 270.
Groetjes,bastet

Puck

Puck

26-01-2010 om 15:55

N@nny

Je hebt helemaal gelijk wat betreft een paar weken wachten, maar als je ze via Marktplaats krijgt willen mensen ze nogal eens zo snel mogelijk kwijt.

nicky

nicky

26-01-2010 om 21:22

Takjes

Hoi Marjoleine,

ik weet niet in welke omgeving je woont, maar je mag hier anders wel wandelende takken ophalen (indische) Omgeving Den Bosch
Ik heb ook vast nog wel eitjes.

Ik hoor het wel.

Nicky

Marjoleine64

Marjoleine64

28-01-2010 om 21:57

Bedankt bastet!

De eitjes zijn prima aangekomen. Nu nog even geduld uitoefenen....
Marjoleine

Bastet

Bastet

29-01-2010 om 07:11

Graag gedaan!

Graag gedaan,ik ben benieuwd!
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.