Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

04-08-2011 om 18:22

Wie helpt er googlen: probleem met autostoel

Onze Daewoo tacuma heeft een autostoel in de achterbank (middenin) die plat naar voren kan en weer terug omhoog. Om weer omhoog te gaan moet je een schuifje opzij drukken en dan de stoel omhoog trekken. Dat werkt niet meer. Kan iemand via google een oplossing vinden voor Pelleman de hele stoel gesloopt heeft?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Koffie

Geef pelleman een kopje koffie, maan hem mee naar binnen te gaan en bel morgenochtend meteen de dealer.....LOL
Ik zie hel helemaal voor me, sorrie ...

Rosase

Rosase

05-08-2011 om 00:24

Ach

Ik zou toch even bellen naar de dealer.

Meestal zijn ze niet al te beroerd om een klein vraagje te beantwoorden. Als is het maar in het kader van de klantenbinding. Mijn man gaat met zijn 20 jaar oude Renault ook nog wel eens naar de dealer voor een vraagje (en lost het dan zelf op) en ze hebben hem tot nu toe nog niet buiten gezet

Coco

Coco

05-08-2011 om 09:52

Ach pelle

Mijn man heeft onze Tacuma afgelopen zaterdag in Duitsland in een haarspeldbocht tegen de vangrail geparkeerd. De kinderen en ik zaten ook in de auto en ik zag mijn leven al even aan me voorbijflitsen, maar het liep gelukkig goed af. In de garage zijn ze nu nog steeds met de auto bezig (gelukkig waren we goed verzekerd). Maar de stoelen doen het nog goed, dat is een troost. Ik vrees dat ik je geen advies kan geven verder, maar als iemand met een oplossing komt lees ik mee, want je weet nooit of ik het in de toekomst nog nodig kan hebben.

Henriette123

Henriette123

05-08-2011 om 10:12

Olie?

Geen idee of het ook maar iets helpt, maar zou je niet wat olie uit zo`n flesje met een dun slangetje rond dat schuifje kunnen spuiten?

100%mama

100%mama

05-08-2011 om 12:32

even langs de sloop rijden! Er bestaat ook een internet pagina voor auto handelaren waarop onderdelen te koop worden aangeboden uit 2e hands sloop auto's. Dus mocht de sloop het model niet hebben staan die "gesloopt" moet worden dan kunnen ze het op die site zoeken. Ik ben een beetje vaag, maar mijn buurman heeft dit voor mij eens gedaan, helaas kan ik het hem volgende week pas vragen, hij is op vakantie maar ik denk dat de sloop wel weet wat en welke site ik bedoel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.