Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie helpt me lachen met de beste films en shows?

In het kader van vermaak en verlichting ben ik ook op zoek naar grappige films of cabaretiers om te bekijken. Ik heb Netflix, het basispakket van Amazon Prime en NPO+. Ik kijk veel documentaires maar nu heb ik echt behoefte aan lichtere kost. 
Wat ik zelf leuk vind is bij voorbeeld: Jochem Meijer, Ricky Gervais, Robin Williams, Monty Python, films zoals A fish called Wanda, Priscilla Queen of the desert, Les Chti's. 
Beetje Britse absurdistische humor of leuke stand-uppers zijn ook welkom. Onlangs Sarah Millican ontdekt op Instagram, super leuk, ook de Australische Hannah Gadsby vind ik leuk. Ik wil gewoon lachen en ontspannen, nu even echt geen behoefte aan mijn lieveling zwarte Scandic Noir crimi's. 
SIni


Ik deel je algemene smaak (had mijn lijstje kunnen zijn) en ik kijk momenteel The marvellous mrs. Maisel op Prime, over een vrouw die stand-upper wordt, tegen wil en dank. Er zit ook wel tragiek in, maar ik zit elke aflevering wel hardop te lachen. Er zijn denk ik 50 afleveringen, je kunt even vooruit.

Queen Eye ( meen op netflix)

De shows van Mark Gungor ( gewoon op you tube) zijn vermakelijk, juist vanwege de reacties uit het publiek.

Eurovision Song Contest: The story of Fire Saga

Bijtje82

Bijtje82

05-06-2023 om 13:19

bij Ricky moet ik direct aan Afterlife denken. Al weet ik niet of dat nu iets is om aan te raden. Wel een topserie.

Heb je hier misschien iets aan? 

https://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/top-100?genre=komedie

Sinilind

Sinilind

05-06-2023 om 15:34 Topicstarter

Bijtje: ik denk dat ik afterlife inderdaad ga mijden, hoe fan ik ook can Ricky ben 😉

Bijtje82

Bijtje82

05-06-2023 om 16:31

Sinilind schreef op 05-06-2023 om 15:34:

Bijtje: ik denk dat ik afterlife inderdaad ga mijden, hoe fan ik ook can Ricky ben 😉

Dat dacht ik al. Misschien eens voor later, want het is echt een Ricky topper!

Cabaret op Netflix: Ronald Goedemond en Kasper van der Laan.

Philomena Cunk around the world (heerlijke geschiedvervalsing) op Netflix.

Als je van Britse humor en een beetje van science fiction houdt (je hoeft echt geen sf-fan te zijn, maar dat maakt het nog leuker): Red Dwarf.
https://reddwarf.co.uk/tv/ heerlijke onzin.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Red_Dwarf

De eerste reeks is niet de beste, maar ze worden in snel tempo leuker als je de serie blijft volgen.

Dix pour cent op Netflix! Geweldige serie, heerlijk om te zien. 

Michael MacIntyre , op YouTube. Hilarisch (vind ik)

Ik vind Grace and Frankie leuk op Netflix, maar dat komt ook omdat die twee een oudere versie van mijn vriendinnen zijn. Maar leuke, vriendelijke humor.
En Modern Family vond ik altijd heerlijk om te kijken, echt feel good. Maar volgens mij is dat van Netflix af. Het is wel te zien op Disney+
Qua cabaret is Ronald Goedemondt ook een aanrader.(oh ik zie dat dat er al staat, maar idd echt leuk)
Onlangs ook de film Long Shot gezien met Charlize Theron, ook leuk (oh ik zie dat deze op 12 juni van Netflix af gaat, dus als je 'm wilt zien dan moet je het snel doen)

MelaS schreef op 05-06-2023 om 18:31:

Philomena Cunk around the world (heerlijke geschiedvervalsing) op Netflix.

Het heet natuurlijk Cunk on Earth!

Bijtje82

Bijtje82

05-06-2023 om 21:39

Ik zit nu Okja te kijkennop Netflix. 
Grappig en ontroerend tegelijk. Denk wel een aanrader. Niet te zwaar ontroerend, gewoon op een leuke manier.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.