Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monique D*

Monique D*

14-06-2009 om 23:19

Wie is bekend met de ozontandarts?

In een huis-aan-huisblad heb ik een aantal maanden geleden een artikel gelezen over een Ozontandarts. Helaas kan ik dat blad niet meer vinden, want dan kan ik het artikel, waar ik wel geinteresseerd in ben èn waar ik mijn twijfels over heb exact beschrijven.
Het gaat over een tandarts die met ozon werkt. Er worden geen gaatjes geboord, er wordt niet gevuld, hij behandelt het gebitselement met ozon, waardoor het op een natuurlijke manier wordt hersteld. Zijn praktijk bevindt zich in Leeuwarden en je mag bij hem langskomen om één behandeling (één gebitselement) gratis te laten uitvoeren voor een vrij groot bedrag (ben helaas vergeten hoe groot dat bedrag was).
Naast het artikel was er een kolom waarin iemand zijn ervaringen met die tandarts beschreef. Hij beschikte over een zwak gebit. Hij was naar die tandarts geweest die hem had behandeld en was verbaasd over het feit dat hij helemaal geen pijn heeft gehad en dat zijn kies volledig was genezen.
Ik weet niet of ik dit wel moet geloven. Het lijkt wel alsof hij de enige tandarts is in heel Nederland die op deze manier werkt. En aan iedereen eenmalig een hele dure behandeling aanbieden? Het klinkt zo ongeloofwaardig. Mocht het toch waar zijn dan is het wel een manier om van een zwak een sterk gebit te maken..
Wie o wie heeft ervaring met een ozontandarts (ik zal op zoek gaan naar die krant, dan zal ik dat artikel citeren).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.