Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marit

Marit

29-11-2009 om 15:25

Wie is deze sint?

We kijken naar het grote Sinterklaasfeest vanuit Utrecht, maar dit is toch niet de "echte" ?
M

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan wel

de nieuwe "echte". Bram van de Vlugt stopt er (ik meen volgend jaar) helemaal mee, maar hij wordt nu al af en toe vervangen door de nieuwe Sint. Maar ik heb het niet gezien hoor, dus weet het niet zeker.

Inge N

Inge N

29-11-2009 om 15:32

Weet het niet

dit in inderdaad een andere Sinterklaas. Hij is wel erg soepeltjes.

Marit

Marit

29-11-2009 om 15:32

Esmee

Weet jij wie dit is? Het is idd zeker niet Bram vdV
Groet,
Marit

Marit

Als het van "de Club van Sinterklaas" is, dan is het Fred Butter. (lang leve Google)
zo niet... tja.. ik zoek nog ff verder!

Het is

inderdaad van de Club van Sinterklaas, in de jaarbeurshallen. Dus zie mijn vorige posting!

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 15:41

Het leek

ook of ik van Muijswinkel er ineens in herkende, maar de stem klopt niet inderdaad....

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 15:54

Vind het

toch niet de echte sint hoor....heb er een beetje moeite mee....Bram is zoveel echter...

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 16:29

Klopt

daarom vond ik het al zo gek.....maar het was een bepaald maniertje waardoor ik dat ineens dacht....nee, het was van Muijswinkel niet....Het zal Fred Butter wel zijn geweest....

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2009 om 17:38

En dat is dus

de nieuwe Sinterklaas. Vanaf volgend jaar te bewonderen Bram was míjn Klaas al niet eens meer, ik ben nog van Van Oorschot Dát was de echte

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

29-11-2009 om 17:47

Spijtig

genoeg dat Brammetje er mee stopt, voor mij toch wel een echte Sint hoor....

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2009 om 19:09

Bram

is op sterven na dood volgens mij. Darmkanker ofzoiets. Die man is echt al heel oud Die mag met pensioen.

Tirza

Jammer

dat Bram stopt, vind hem echt zoooooo goed. Kijk graag naar hem in zijn rol, vooral de combi met Erik van Muiswinkel. Vooral als ze wat later op de avond bijvoorbeeld bij Paul de Leeuw zijn, geweldig!!!! Zaterdag komen ze ook in 'ik hou van Holland'

Gr Pham

Tirza G.

Tirza G.

29-11-2009 om 22:44

Pham

Dat vind ik het jammere juist, ik vind Bram érg leuk als Sinterklaas, maar dan voorál voor volwassenen. Mijn kinderen keken niet naar Paul de Leeuw (etc) toen ze nog in de Sint geloofden.
Ik vond hem naar kinderen toe altijd net iets té bedachtzaam, teveel nadenkend om opmerkingen te maken waarvan de oúders de ironie zouden snappen. Dat hoeft voor mij niet, ga lekker los op die kinderen en laat die ouders het lekker uitzoeken.

Tirza

Haha tirza

Heb ik volwassen kinderen? Die lagen bijvoorbeeld in een breuk toen Sinterklaas "verdwenen" was tijdens de intochten en de Hoofdpiet hem heel treffend nadeed met zijn karakteristieke zinnetjes. "Ik vind 't nu al leuk" - als ik mijn ogen dicht had gedaan, had ik geloofd dat hij Sinterklaas was

Marit

Marit

02-12-2009 om 21:22

Nog een zoekplaatje: moeder zielepiet

Ik zag laatst ook de moeder van Zielepiet. Oh, oh, maar ik kom er niet op. Wie helpt mij uit de droom?
Groet,
Marit

Zus

Zus

02-12-2009 om 21:29

Carine crutzen

Toch? Denk ik...

Nasha 1st

Nasha 1st

02-12-2009 om 22:22

Moederpiet...

het spijt me erg....hoe zijn zwarte pieten zwanger? En worden die dan als pietje geboren? We waren het er toch over eens dat pieten zwart werden in de schoorsteen (alleen hun huid, niet hun kleding, best knap)....Waar komt die moeder dan nu ineens vandaan.....ik vind het wat ver gaan allemaal...

Puck2

Puck2

03-12-2009 om 09:39

Met zus eens

carine Crutzen is absoluut moeder zielepiet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.