Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maria

Maria

23-12-2010 om 17:27

Wie kent bonprix?

Nee... geen reclame... Maar ik zit al een tijdje te bladeren op de pagina van Bonprix en zie daar hele leuke dingetjes staan, en niet duur. Nu heb ik sowieso geen ervaring met op internet kopen, maar ik zou het wel eens willen proberen. Ik vraag me echter af wat de kwaliteit van de kleding is. Op het plaatje ziet het er mooi uit, maar ja, de folder van Bristol kan er ook mooi uitzien (hou me ten goede, niks tegen de Bristol, ik koop er ook weleens).
Wie heeft ervaring met deze thuiswinkel en maakt mij wijzer? (Of wie kan me vertellen hoe ik dit soort dingen te weten kan komen?)

Groet en bij voorbaat dank.

Maria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Soms leuk

soms leuk, soms goedkope rotzooi. Ik heb een erg leuke jurk ervan besteld, maar ook een paar waardeloze broeken.

Ja,slechte ervaring

bonprix,leuke kleding,prijs/kwaliteit verhouding is wel oke.geen superslechte kwaliteit ,maar verwacht ook geen kleding waar je jaren plezier van hebt.Maar daar is de prijs ook naar.

alleen ,zeer slechte service,lange levertijden ,onterechte aanmaningen,ik heb maanden met dit bedrijf in de clinch gelegen om rekeningen die ik niet betaald zou hebben.
werd van het kastje naar de muur gestuurd.
voor mij nooit meer Bon prix.

Nog een nadeel

vandaag bestellen is 10 dagen later pas in huis.
Dat duurt voor mij te lang,als ik iets wil ,wil ik het NU

Nasha 1st

Nasha 1st

23-12-2010 om 21:02

Heel toevallig

onlangs een set voor dochter en 2 shirts daar besteld. Het is geen topkwaliteit, maar het is ook lang niet slecht. En dochter was er zielsgelukkig mee!
Oh ja, en 2 BH's had ik er besteld.

Leony

Leony

24-12-2010 om 00:02

Ook slechte ervaring

Ben maanden bezig geweest Bonprix duidelijk te maken dat ze ten onrechte geld van mij vorderden. Ik had een deel van mijn bestelling betaald en een deel teruggestuurd. Bij Bonprix was echter de volledige factuur open blijven staan.
Heel vervelend om dreigbrieven op je deurmat te krijgen en dan WEER in die ellenlange telefonische wachtrij te moeten. Heeft 5 maanden geduurd voor het opgelost was.
Bedenk dat het een bedrijf is met hoofdkantoor in Frankrijk. Alles wat buiten de procedures valt moet door Frankrijk worden goedgekeurd. Bij geschillen is dat dus heel vaak zo. Dat dúúrt en dat dúúrt.
Voor mij nooit meer Bonprix.
Leony

Goede ervaringen

Inderdaad wel een redelijk lange levertijd, maar de kleding is wel goed. Ik heb nog nooit wat teruggestuurd en ook geen problemen gehad met betalingen.
Als ik dit zo lees over problemen met terugsturen zou ik alleen kleding kopen die bijna zeker past, en geen schoenen of zo.

Wisselend

Ze kunnen inderdaad hele mooie foto's maken van hun kleding. Soms valt het tegen, maar er waren ook dingen bij die redelijk dicht in de buurt komen van de presentatie in hun catalogus.

Het is vervelend als je een bestelling verwacht en er zit een briefje bij dat sommige delen ontbreken en na worden geleverd. Dat kan inderdaad lang duren en soms is het seizoen dan zelfs voorbij.

Maar het is me nog nooit overkomen dat het me zo goed stond als het model die het in de catalogus aanhad.

Terugsturen is geen probleem. Maar dat is misschien hier in Duitsland anders.

Te lang

ook niet echt goede ervaring om de reden die al eerder werd genoemd, het duurt zo lang! Als je eenmaal gewend bent aan de snelle levering van o.a. Wehkamp en Bol.com, vind ik 10 werkdagen echt te lang. Ook H&M valt me wat dat betreft altijd erg tegen.

Terpi

Terpi

24-12-2010 om 15:42

Snel kapot

Ik heb er verschillende dingen gekocht voor mijn twee jongste kinderen. Al zijn het beiden geen wildebrassen, met name de broeken waren snel kapot... Knieen doorgesleten na een paar keer dragen en trouwens de knopen sprongen er ook snel af. Ik koop het dus niet meer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.