Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sita

sita

15-06-2010 om 18:56

Wie kent de assy luizenkam, en werkt deze goed?

Ja hoor, ze zijn er weer de beessies
Ik zag deze kam op internet, wie heeft deze kam en wat zijn de ervaringen hiermee?
Bedankt, Sita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

15-06-2010 om 21:02

Ook hier

zijn er al weer luizen.... Met drie kinderen een hell of a job om ze weer luizenvrij te krijgen.
Op de site staat dat een gewone kam geen neten pakt maar wij hebben een Nisska kam en die werkt ook uitstekend. Scheelt 3 euro maar goed een goede luizenkam vraagt om een investering.

malieke

malieke

15-06-2010 om 22:51

Wij hebben hem

Ik heb deze kam besteld toen wij, een maand of 2 geleden, ook last hadden van luizen (leuk, zo'n vakantie met familie ) De kam kamt heel prettig, ook de lange haren van dochter, door de stevige en lange tanden, ook zonder conditioner in het haar. De neten kamden wij er ook goed uit oa door de vorm van de tanden. Daarna in een bak met kokend waterI en de kam was weer schoon. Ik moet er bij zeggen dat mijn kinderen pas in het netenstadium zaten maar wel erg veel neten maar die heb ik er wel uit kunnen kammen.
Ook hebben wij Quit Nits gebruikt, erg duur maar op natuurlijke basis, niet chemisch, maar het hielp wel. Dankzij deze 2 waren wij er toch redelijk snel vanaf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.