Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jacoline29

Jacoline29

09-11-2009 om 11:51

Wie kent deze site of heeft ervaring met deze webwinkel?

Ik heb zitten surfen op internet voor nieuwe gordijnen en behang voor in het nieuwe huis,voor de kinderen.
Nu kwam ik op de webwinkel cartoonwinkel.nl uit.
Kennen jullie deze site,is hij betrouwbaar of waar kan ik zien of hij betrouwbaar is?
Weten jullie nog leuke webwinkels die kant en klaar gordijnen verkoopt,behang ed? De thema's zijn Dora, Cars,Prinsessen,little pony en bratz.

Jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

09-11-2009 om 12:26

Keurmerk

Ik zie op de site geen webwinkel keurmerk. Ik zou dan zelf niet bestellen bij zo'n site.

Heb geen tips voor je voor en andere site helaas, maar let gewoon op dat keurmerk zou ik zeggen.

Bastet

Bastet

09-11-2009 om 12:39

Kwantum

Volgens mij heeft kwantum ook dergelijke gordijnen en dat soort spullen!De webwinkel ken ik niet.
Groetjes,Bastet

Jacoline29

Jacoline29

11-11-2009 om 15:37

Kwantum

Heeft geen dora, wel Cars en Disney Prinses gordijnen,maar weer geen behang(cq behangrand),wel van die stickers en foam,maar dat wil ik niet,die zijn er bij zowel zoon als dochter er zo weer afgevallen,toen ik die een keer gekocht had.
Gamma en Praxis hebben wel prinses en cars behangranden,maar geen Dora behang rand.en ook geen behang van Cars en Prinses,maar alleen randen en weer stickers/foam.
Wordt nog een aardige zoektocht naar Dora .

Simone

Simone

11-11-2009 om 16:41

Ken deze webwinkel

en heb er vorig jaar voor mijn jongens een badlaken van spiderman en superman vandaag. Netjes geregeld en ik kan me niet herinneren dat het lang duurde voordat de badlakens bezorgd werden.
Succes ermee.

Jacoline29

Jacoline29

12-11-2009 om 08:55

Simone

Blij een positief bericht te horen,ik zou niet weten waar ik anders Dora gordijnen vandaan moet halen en ik heb zulke mooie paarse gezien bij ze.Dan durf ik het wel aan om daar te bestellen en dan alles in 1x,is maar 1x verzendkosten dan.
Dank je wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.