Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie kent dit boek?

Hoi,

Voor een lieve vriendin ben ik op zoek naar een speciaal boek. Zij heeft dit boek vroeger eens gelezen en zou het heel graag willen hebben. Helaas weet ze echter de titel niet meer, dus dat helpt niet echt

Het boek gaat over een konijnenfamilie (het is niet watership down/waterschapsheuvel) Het is geen kinderboek. De familie maakt van alles mee. Meer info heb ik eigenlijk niet.

Rinkelt er ergens bij iemand van jullie een belletje? Ik zou mijn vriendin zo graag zo blij willen maken.
Alvast bedankt!
klaartje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mij schiet alleen...

... "Waterschapsheuvel" te binnen hoor. Maar ja die was het niet. Geeeeeen idee.
Aladin kun je proberen, maar ook daar kunnen ze niet toveren, je zult dus echt met meer details moeten komen.

klaartje

klaartje

26-10-2008 om 11:45 Topicstarter

Pelle en mickey

Pelle en Mickey,

Jullie hebben gelijk, maar ik dacht 'ik probeer het toch even'
Vriendin is nogal een typ van weinig woorden, maar ik ga mijn best doen meer woorden uit haar te trekken. Meestal gaat zo'n gesprek zo:
Ik: Wat weet je nog van het boek? Zij: nou, ze beleven vanalles. Ik: Wat dan? Zij: Nou gewoon, je weet wel. Ik: Eh, nee, niet echt. Kun je een voorbeeld geven? Zij: Nou, eh, dan gebeurt er iets en dan gaan ze dingen doen enzo. Ik: Zoals wat? Zij: Elkaar helpen enzo.
Je ziet het: heel verhelderend allemaal
Dus als iemand uberhaupt nog een konijnenboek kent?
klaartje

Of...

...als je een Nederlandse schrijver zoekt: Anton Koolhaas schreef ook veel dierenverhalen (weet ik nog van mijn Nederlandse lijst!) en daar zaten ook konijnen tussen.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-10-2008 om 13:41

Oh ja anton koolhaas

de hond in het lege huis vond ik zo'n prachtig boek,
ik ga het maar weer eens halen bij de bieb.

klaartje

klaartje

27-10-2008 om 20:35 Topicstarter

Ik vraag het deze week

Rosa, bedankt voor je lijst. Het is nooit bij mij opgekomen om dit te 'wikipediën', goed idee! En Geetje, of het Anton Koolhaas is weet ik niet, maar het biedt wel weer een aanknopingspunt. Heb ik zelf ook weer een reden om naar de bieb te gaan
Deze week spreek ik vriendin weer, ik ga kijken of ik nog meer kan lospeuteren. Wordt vervolgd!
klaartje

Meerdere boekjes?

Ik weet me vaag iets te herinneren dat wij ook boekjes lazen over konijnen, met veel getekende plaatjes erbij en met verschillende kleuren kaften. o.a. blauw. Iets met Peter Rabbit ofzo ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.