Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dalarna

Dalarna

09-06-2014 om 11:56

Wie kent het kaartspel saboteur?

Is het leuk, ken je ook de uitbreiding toevallig?

neteret mut

neteret mut

09-06-2014 om 13:37

verschillend

Ene zoon : leuk maar niet geweldig. Andere zoon: geweldig maar niemand wil ooit meespelen, uitbreiding niet leuk.

Ixje

Ixje

09-06-2014 om 14:16

Best leuk

Maar naar ons idee geen topper. We hebben het zelf niet, maar wel vrienden van ons, die het wel heel leuk vinden. Daar spelen we het wel eens mee.
In sommige spellenwinkels kun je trouwens spellen ook uitproberen, dus dat kun je ook nog doen.
De uitbreiding ken ik niet, maar uitbreidingen zijn naar mijn idee slimme marketingtruukjes.

guera

guera

09-06-2014 om 14:21

Wij vinden het leuk. Met weinig mensen een leuk spel even tussendoor. Als je het echt met 8 volwassenen doet is het nog leuker en krijg je meer saboteurs en kun je de boel flink opnaaien en bluffen.
Uitbreiding ken ik niet.

Dalarna

Dalarna

09-06-2014 om 15:33

hmm

Ja precies wat ik dacht. Het voordeel van de uitbreiding is dat je het dan met meer dan 10 kan spelen maar ook met 2 personen.

Ik twijfel vanwege het aantal. Ik lees overal dat het gewone spel pas leuk wordt met 4 of 5 of zelfs 7. Mijn vraag is vooral of het nu ook echt veel leuker is met 2 of 3 als je de uitbreiding neemt maar dat kan ik nergens vinden.

Pedro

Pedro

20-06-2014 om 22:27

Tsja

Ik heb het spel ook. Ik ken de uitbreiding niet, maar het basisspel moet wel met grotere aantallen gespeeld worden, om leuk te zijn. Ik zou het zelf niet voorstellen met minder dan zes spelers.

Als je vaak met kleinere aantallen iets wilt spelen, zijn er wel betere keuzes, naar mijn idee. Heb bijvoorbeeld gisteren toevallig nog Machiavelli gespeeld met vier personen. Maar is ook erg leuk met twee spelers. Gaat tot maximaal zeven spelers, maar ik denk dat meer dan vier of vijf niet verstandig is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.