Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

13-05-2009 om 14:57

Wie koopt dat nou? Luiers

Vandaag was ik bij het Kruidvat om een pak luierbroekjes te kopen voor Tangozoon (draagt 's nachts nog een luierbroek). Mijn oog viel op het volgende: een gratis luier met een papieren boxershort eromheen, (geloof van Drynites). Ik vond het er echt niet uitzien. Het was echt heel duidelijk zichtbaar dat het papier was. Daar wil ik mijn zoon echt niet in laten lopen. Bovendien koop je toch gewoon een luierbroek en doe je er een pyjamabroek of short overheen?! Ik vraag me nou echt af of er mensen zijn die dit kopen. Of stoot ik nu mensen voor hun hoofd.
Ik heb er zelfs geeneen gratis meegenomen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

13-05-2009 om 16:30

Nou....

Stel,je hebt een zoon die op kamp gaat,maar in de nacht nog niet zindelijk is?? Die trekt dat vast liever aan dan een luierbroek...toch?
Bastet

Nivea

Nivea

13-05-2009 om 22:44

Zelfde gedachte...

Ik zag ze laatst ook liggen. Mijn zoontjes zijn al lang en breed zindelijk 's nachts, maar het leek me ideaal voor kinderen die nu op kamp 'moeten' met school, dan hoef je alleen maar zoiets aan te trekken en valt het niemand op...

MaximeM

MaximeM

14-05-2009 om 17:18

Gekocht maar het is niets

Hoi,

Ik heb ze gekocht omdat iemand mij hier die tip gaf, inderdaad ivm kamp enzo. In de verpakking zit een ruitje en ik vond het er al niet uit zien maar goed, toch maar gekocht (ze hadden toen die gratis probeer luiers nog niet, ik zag ze laatst inderdaad wel hangen bij het schap maar toen nog niet) maar het is niets. Je ziet overduidelijk dat het een papieren broek is, echt geen gezicht. En dan nog... hoe trek je hem aan zonder dat iemand het ziet? De binnenkant is gewoon wit, je ziet heel goed dat het een luier is en je moet dus alles uittrekken, ook ondergoed om dit ding aan te trekken. Als je je dus toch al prive moet terugtrekken omdat je naakt bent en je luierbroek aan moet doen, kan je dat net zo goed doen met een pyamabroek en een gewone drynite erin (dat je die er in de tas al even in stopt)
Nee zonde van mijn uitgave, ze liggen hier als reserve luier, maar zoon wil ze niet eens aan, want ze zitten ook niet lekker.

Maxime

Tango

Tango

15-05-2009 om 14:23

Tja, dat dacht ik dus ook, maxime

Maar goed de meningen zijn er dus verdeeld over. Het lijkt misschien wel erg leuk en handig, maar het ziet er gewoon echt niet uit.
Trouwens het forumbeheer heeft wel heel raar aan mijn titel van mijn draadje gesleuteld. Zo lijkt het dat ik geen luiers wil kopen, maar luiers kopen vind ik prima, als er maar geen papieren boxershort omheen hangt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.